Gå til innhold

Regntøy til gutt på 12 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja hva i alle dager kjøper jeg da? Det må være kult nok til å gå i når det sprutregner på skolen, samt ikke koste skjorta! Han gror jo fortere enn en solsikke!

Og vi er endel ute så når det er på sitt våteste så trenger han bukse også, ikke bare ei kul jakke! 

Hva med sko? Gummistøvler?? 

Forslag? Link? 

Anonymkode: 1a4f3...7ea

Skrevet

Mine har fått en allværsjakke i året de årene de grodde som verst, den er vanntett og kan brukes i all slags ruskevær. Så kjøpte jeg bare en sort bukse på sport outlet.

Gummistøvler har vært en kamp her, ingen av ungene trives i det. Har kjøpt noen par gode som de har brukt på omgang når det har vært utedager, leirskole osv så vi har et lite utvalg av størrelser (har fire barn) som har passet på slutten av barneskolen. Stort sett har de gått i vanlige sko. De har hver sesong fått et par vanlige joggesko og et par gore-tex sko som da gjerne har holdt vår og høst det året.

Anonymkode: c415c...920

Skrevet

Kjøpte Skogstad til min nå sist. Settet er teknisk, men ikke så tykt som allværsklær. Har også et fra Didriksons, men det blir litt tynt igjen, men greit å pakke ned i sekken sånn i tilfelle det skulle bli behov

Støvler blir lite brukt, i år har jeg droppet det, han hadde Dock boots i vinter som knapt er brukt så de får fungere som støvler om det blir behov. Har Gore Tex sko og vanntette fjellsko om det skulle være vått når vi skal på tur.

Anonymkode: 5859b...30d

Skrevet

Kjøper en god og vanntett allværsjakke. Svart vanntett bukse i tillegg. Har kjøpt støvler, men disse ble ikke mye brukt. Gode gore tex joggesko ble brukt i allslags vær.

Anonymkode: 8b719...5b6

Skrevet

Min har skalljakke fra didrikson. Han bruker ikke støvler, så her går det i klissvåte joggesko når det er vått ute. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...