Anonym bruker Skrevet 21. juni 2020 #1 Skrevet 21. juni 2020 Var innom McDonald idag for å kjøpe is, og like ved disken står det en mor med tre barn og moren blåser bobler inn mot disken. Betjeningen var ikke ved disken, men mange ble irritert og jeg klarte ikke la være å snakke til damen. Spurte henne i hvilken verden hun bor ettersom hun tror det er greit å blåse bobler i ett lokale hvor det lages og serveres mat? Hun ble dritsur og kalte meg alt mulig rart og klaget til betjeningen som hadde kommet tilbake til disken. Betjeningens reaksjon var å be dama om å gå hvis hun ikke klarte å slutte å blåse bobler, og da ble hun illsint og slengte såpeboblene i veggen. Kan godt si at det ble dårlig med mat på den familien. Stakkars unger med en mor med så lite sosial kompetanse! Anonymkode: a46cc...439
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2020 #2 Skrevet 21. juni 2020 Ganske bekymringsverdig at en slik person har ansvar for barn Anonymkode: 647a9...817
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2020 #3 Skrevet 21. juni 2020 Såpebobler inne er vel generelt en uting Anonymkode: dbe54...c93
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2020 #4 Skrevet 21. juni 2020 Jeg pleier ikke å si dette ofte, men her burde barnevernet være inne om det ikke allerede er det. Unormalt å oppføre seg slik når man er voksen. Og da snakker jeg både om såpebobler og reaksjonen når noen påpeker det... Anonymkode: 42586...f20
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2020 #5 Skrevet 21. juni 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Såpebobler inne er vel generelt en uting Anonymkode: dbe54...c93 Ehh nei! Såpebobler inne er helt genialt! Men selvsagt kun i hjemmet ikke på restaurant. Anonymkode: 8487c...5e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå