Gå til innhold

Gratis/billige aktiviteter m/barn - Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det noen som kan anbefale aktiviteter som passer for barn fra 2-12 år? Gjerne museum og slike ting. Ønsker å oppleve litt med barna som ikke koster en haug med penger.

Jeg har 2 barn og skal passe min søsters 2 barn i sommer . Hun har akkurat fått jobb å har ingen kroner å rutte med. Jeg selv går på AAP og har så jeg greier meg. Så med litt innsparing her og der, matpakke i sekken, så skal barna likevel få en fin sommer!! 

Opplever og evnt fine badestrender i Oslo/nærliggende? Badestrender med mulighet for toalett! Utedo funker 😂

Gjerne link, priser og erfaringer. 

Ha en flott sommer! 

Anonymkode: 4d2a3...ee9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bygdøy Sjøbad.

Anonymkode: efff7...60b

Skrevet

Teknisk museum, botanisk hage, zoologisk museum, bade på Frysja, tur i Frognerparken, ta båten ut til øyene i Oslofjorden. Dagstur til Oscarsborg. bade på fornebustranda. Dra til Ekeberg, besøke husdyrparken der. 

Anonymkode: 01d17...9f2

Skrevet

Tur rundt Nøklevann, eller bare til Sarabråten, det er fin strand både der og ved Ulsrudvann rett ved. Stensrudtjern mot Enebakk er også fint. Ta en tur opp til Holmenkollen. Gå langs Akerselva fra Maridalsvannet, flere fine badeplasser nedover.

Anonymkode: c1496...ced

Skrevet

Besøk det nye biblioteket i Bjørvika! Masse å se på og helt gratis! 

Skrevet

Lindeberg gård, lekeplassen i sofienbergparken og frognerparken, teknisk museum (koster litt da), reptilparken, 

Skrevet

Jeg elsker Norsk Folkemuseum. Vi kan fint bruke en hel dag på å gå rundt og titte der. Tar med medbrakt mat, mange fine sitteplasser. Det koster 160 for voksne, 40 for barn og gratis for de under seks år. Ungene og jeg er der med deres mormor hver år, og det er en stor favoritt hos alle 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...