Gå til innhold

Hvis du blir invitert på jentekveld/vinkveld. Hva vil du få servert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av snacks? Tenkte ikke lage noe særlig mat, men kjøpe inn diverse snacks. Ser for meg det blir stusselig med bare sjokkis og potetgull 🤔

Anonymkode: dc173...6de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje et fruktfat med litt spekeskinke og ost? 😊 

Anonymkode: 9a02a...745

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Av snacks? Tenkte ikke lage noe særlig mat, men kjøpe inn diverse snacks. Ser for meg det blir stusselig med bare sjokkis og potetgull 🤔

Anonymkode: dc173...6de

Jeg hadde blitt veldig glad for sjokkis og potetgull. 😁 Ost og spekeskinke funker dårlig på migrenen. 

Anonymkode: b1474...bd0

Skrevet

Oliven, noen gode oster med marmelade , Parma eller annen god skinke osv

Anonymkode: a873d...eee

Skrevet

Ost og kjeks og druer og valnøtter i honning 😊

Anonymkode: 4fff6...ac9

Skrevet

Ost og kjeks med druer til så er jeg fornøyd. 

Anonymkode: bdf93...d8a

Skrevet

Først og fremst vin, alt anna er underordna.

Men siden det er lite hjelp i det svaret, i denne varmen ville eg likt å få litt melon og anna frukt, og gjerne potetgull. 

Og så hadde eg blitt bra dritings utan vatn eller anna alkoholfri drikke tilgjengelig, eg er absolutt lat nok til å slokke tørsten på vin om det er det det einaste som står på bordet.

Skrevet

Når jeg har jentekveld,så lager jeg stort sett noe vi blir litt mett av. Ost,kjeks , eplechutney , spekemat, focaccia med aioli eller en annen god dipp. Har også litt  frukt , chips og godteri utenom. 

Anonymkode: 5becb...41f

Skrevet

Smågodt😀

Anonymkode: 6162b...416

Skrevet

pizza

Anonymkode: 71dfc...62a

Skrevet

Vin, sjokolade, melon, jordbær og potetgull 👍

Anonymkode: 6b14b...f10

Skrevet

Ost og kjeks!

Anonymkode: 747f0...938

Skrevet

Nachos, det er alltid bra med litt mat i magen når jeg drikker.

Anonymkode: e03d9...916

Skrevet (endret)

Jeg hadde marinert kjøtt (gjerne entrecôte) grillet det først så skjært det i skiver. Lagt det "på en seng😅)" av valgfri salat. Blandet med rødløk, digge cherry tomater, mozzarella i skiver/biter, parmesan i skiver, grønne oliven og pesto dressing (Har en god en på kiwi🥳) så kan alle servere seg selv😊💃💃

Endret av SharonNeedles
Manglet en setning
Skrevet

Kladdekake, jordbær og is. 

Anonymkode: e77ff...b09

Skrevet

Nå i varmen er det godt med noe saltmat, ville servert noen gode oster og god spekeskinke sammen med et godt brød (surdeigsbrød, landbrød etc) og litt snacks som potetgull. 

Skrevet

enig med saltmat, gjerne sammen med frisk frukt. Så spekeskinke og melon ville jeg gått for. Hold det enkelt, folk kommer for å skravle og drikke vin - ikke den kulinariske opplevelsen :)

Så sjokkis og chips er faktisk HELT greit også! 

Skrevet
15 timer siden, SharonNeedles skrev:

Jeg hadde marinert kjøtt (gjerne entrecôte) grillet det først så skjært det i skiver. Lagt det "på en seng😅)" av valgfri salat. Blandet med rødløk, digge cherry tomater, mozzarella i skiver/biter, parmesan i skiver, grønne oliven og pesto dressing (Har en god en på kiwi🥳) så kan alle servere seg selv😊💃💃

Hva er det du ikke skjønner med "ikke mat"? Selvom det er enkelt, så er det tidkrevende... Var jo det HI ikke ville. 

Anonymkode: 9d1a0...e92

Skrevet

Smører tortillalefse med nøytral ost og legger skinke/laks, agurk, paprika og slikt godt. Ruller sammen og deler opp i 6 til 10 biter, alt etter hvor store lefser jeg bruker. Lar det stå i kjøleskapet til servering. Genialt til varme kvelder. 

Anonymkode: a0949...8b7

Skrevet

Prærieøsters!

Som et symbol på kvinnelig overlegenhet og en hyllest til den feministiske ideologien!

Anonymkode: 1c6f8...c5a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...