Anonym bruker Skrevet 18. juni 2020 #1 Skrevet 18. juni 2020 På langtidsvarselet nå melder yr mye finere vær enn storm. Hvilken kilde pleier å ha rett? 🤔 Anonymkode: 6ea3e...60b
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2020 #2 Skrevet 18. juni 2020 Så rart. Jeg pleier foretrekke storm, for de pleier melde mye finere vær enn yr. Men hvis de melder finere vær så kanskje yr er bedre da. Anonymkode: 9cd07...f7f
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2020 #3 Skrevet 18. juni 2020 Jeg pleier å bruke "Pent.no" (app o nettside) da får jeg opp både yr og storm. Dersom det er stor forskjell med hva de melder anser jeg været som usikkert og forbereder meg på "alt" Anonymkode: 2ba7d...40d
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2020 #4 Skrevet 18. juni 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg pleier å bruke "Pent.no" (app o nettside) da får jeg opp både yr og storm. Dersom det er stor forskjell med hva de melder anser jeg været som usikkert og forbereder meg på "alt" Anonymkode: 2ba7d...40d Ja, jeg bruker og appen. Håper yr har rett 😀 HI Anonymkode: 6ea3e...60b
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2020 #5 Skrevet 18. juni 2020 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg pleier å bruke "Pent.no" (app o nettside) da får jeg opp både yr og storm. Dersom det er stor forskjell med hva de melder anser jeg været som usikkert og forbereder meg på "alt" Anonymkode: 2ba7d...40d Samme her! Anonymkode: fe11f...2d3
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2020 #6 Skrevet 18. juni 2020 Her vi bor pleier YR å være langt mer pålitelig enn Storm. F.eks. melder Storm kronisk at det skal bli 8-12 kuldegrader i sine langtidsvarsler om vinteren, mens det sjeldent blir kaldere enn 1-3 kuldegrader. Motsatt melder ofte Storm masse sol i sine langtidsvarsler om sommeren, mens YR er mer "negativ" og har som regel rett. Bergen. Anonymkode: 4644e...1c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå