Gå til innhold

Syns dere denne sykkelen er typisk jentesykkel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser etter en brukt sykkel til sønnen min ettersom vi ikke har så god økonomi å kommer over denne sykkelen her som var rimlig til salgs. Men ser selger skriver at det er jentesykkel. Nå ble jeg veldig i tvil om å kjøpe den likevel. Syns dere denne sykkelen er typisk jentesykkel? Vil jo ikke at han skal bli ertet for å bruke jentesykkel,men før jeg så teksten så tenkte jeg at denne passer til både jente og gutt,men ble usikker når jeg så at hun omtaler den som jentesykkel.

jentesykkel.jpg

Anonymkode: 239b3...97b

Skrevet

Etter mine øyne er den nøytral, og kan brukes av begge kjønn

Skrevet

Nei, dette er ikke en typisk jentesykkel

Anonymkode: 9f722...dd2

Skrevet

Uansett ville jeg vært obs på at det kan være jenteluz på den. Vask den godt over!

Anonymkode: 55d25...6a2

Skrevet

Den er nøytral i farge og fasong, men ser at det er solgt som jentesykkel på mønsteret i lakken. Uansett er barnet som bruker dette så lite, så den sperren sitter i så fall hos den voksne. 

Anonymkode: 94836...2db

Skrevet

Jenta mi hadde nekta å bruke den, hun ville ikke ha jentesykkel. Tror det handler mer om bagasjebrett og stålskjermer enn farge og utforming, det er vanskeligere å sykle i terreng med denne enn med en vanlig barnesykkel beregnet for røff bruk.

Men om gutten din bare bruker sykkelen som transportmiddel på vei, vil jeg tro den egner seg ypperlig. Da er det praktisk med bagasjebrett. Og fargen er vel kjønnsnøytral.

Anonymkode: 03fdc...413

Skrevet

Jeg synes det ser ut som en jentesykkel

Anonymkode: 7be63...917

Skrevet

Jeg ville ikke tenkt at det var jentesykkel, men jeg har ikke så god greie på det. Min sønn fikk en lyseblå jentesykkel da han var 6. Han likte den og ville ikke ha noen annen. Han fikk aldri noen kommentarer på det. Tror ikke han fikk greie på at det faktisk var en jentesykkel.

Anonymkode: a6cbe...448

Skrevet

Jeg synes det så ut som en guttesykkel, ihvertfall en nøytral sykkel.

Anonymkode: 8f3ca...0a1

Skrevet

I verste fall kan du vel ha på noe guttete dekorteip eller noe sånt akkurat over mønsteret.... Fargene var jo nøytrale.

Anonymkode: 22fb4...0e2

Skrevet

Med tanke på formen på den øverste stangen, så ja en jentesykkel. Gutteskikkelser har en rett stang ikke en bue slik denne har. Fargene på sykkelen er kjønnsnøytrale. 

Anonymkode: 9f48a...a4e

Skrevet
59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jenta mi hadde nekta å bruke den, hun ville ikke ha jentesykkel. Tror det handler mer om bagasjebrett og stålskjermer enn farge og utforming, det er vanskeligere å sykle i terreng med denne enn med en vanlig barnesykkel beregnet for røff bruk.

Men om gutten din bare bruker sykkelen som transportmiddel på vei, vil jeg tro den egner seg ypperlig. Da er det praktisk med bagasjebrett. Og fargen er vel kjønnsnøytral.

Anonymkode: 03fdc...413

Sønnen min er veldig forsiktig av seg så den blir bare brukt på asfalt.

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Med tanke på formen på den øverste stangen, så ja en jentesykkel. Gutteskikkelser har en rett stang ikke en bue slik denne har. Fargene på sykkelen er kjønnsnøytrale. 

Anonymkode: 9f48a...a4e

Rette stenger er mest utbredt blant herresykler, ikke barnesykler. 

Anonymkode: f1ee5...4e7

Skrevet

Dette er vel hva man kaller for en unisex sykkel. Sett det annonsert flere steder. Min datter hadde en sånn i oransje. Passer til både gutter og jenter. 

Anonymkode: 6eaad...a5d

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette er vel hva man kaller for en unisex sykkel. Sett det annonsert flere steder. Min datter hadde en sånn i oransje. Passer til både gutter og jenter. 

Anonymkode: 6eaad...a5d

Så bra :) Vi har god erfaring med DBS sykler så ønsker å kjøpe det. Men før har vi alltid hatt blå å har tenkt at det var guttesykkel,ble usikker på denne. Men tror vi går for den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...