Anonym bruker Skrevet 16. juni 2020 #1 Skrevet 16. juni 2020 Ser etter en brukt sykkel til sønnen min ettersom vi ikke har så god økonomi å kommer over denne sykkelen her som var rimlig til salgs. Men ser selger skriver at det er jentesykkel. Nå ble jeg veldig i tvil om å kjøpe den likevel. Syns dere denne sykkelen er typisk jentesykkel? Vil jo ikke at han skal bli ertet for å bruke jentesykkel,men før jeg så teksten så tenkte jeg at denne passer til både jente og gutt,men ble usikker når jeg så at hun omtaler den som jentesykkel. Anonymkode: 239b3...97b
Musemor med tre søte små Skrevet 16. juni 2020 #2 Skrevet 16. juni 2020 Etter mine øyne er den nøytral, og kan brukes av begge kjønn
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2020 #3 Skrevet 16. juni 2020 Nei, dette er ikke en typisk jentesykkel Anonymkode: 9f722...dd2
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2020 #4 Skrevet 16. juni 2020 Uansett ville jeg vært obs på at det kan være jenteluz på den. Vask den godt over! Anonymkode: 55d25...6a2
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2020 #5 Skrevet 16. juni 2020 Den er nøytral i farge og fasong, men ser at det er solgt som jentesykkel på mønsteret i lakken. Uansett er barnet som bruker dette så lite, så den sperren sitter i så fall hos den voksne. Anonymkode: 94836...2db
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2020 #6 Skrevet 16. juni 2020 Jenta mi hadde nekta å bruke den, hun ville ikke ha jentesykkel. Tror det handler mer om bagasjebrett og stålskjermer enn farge og utforming, det er vanskeligere å sykle i terreng med denne enn med en vanlig barnesykkel beregnet for røff bruk. Men om gutten din bare bruker sykkelen som transportmiddel på vei, vil jeg tro den egner seg ypperlig. Da er det praktisk med bagasjebrett. Og fargen er vel kjønnsnøytral. Anonymkode: 03fdc...413
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2020 #7 Skrevet 16. juni 2020 Jeg synes det ser ut som en jentesykkel Anonymkode: 7be63...917
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2020 #8 Skrevet 16. juni 2020 Jeg ville ikke tenkt at det var jentesykkel, men jeg har ikke så god greie på det. Min sønn fikk en lyseblå jentesykkel da han var 6. Han likte den og ville ikke ha noen annen. Han fikk aldri noen kommentarer på det. Tror ikke han fikk greie på at det faktisk var en jentesykkel. Anonymkode: a6cbe...448
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2020 #9 Skrevet 16. juni 2020 Jeg synes det så ut som en guttesykkel, ihvertfall en nøytral sykkel. Anonymkode: 8f3ca...0a1
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2020 #10 Skrevet 16. juni 2020 I verste fall kan du vel ha på noe guttete dekorteip eller noe sånt akkurat over mønsteret.... Fargene var jo nøytrale. Anonymkode: 22fb4...0e2
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2020 #11 Skrevet 16. juni 2020 Med tanke på formen på den øverste stangen, så ja en jentesykkel. Gutteskikkelser har en rett stang ikke en bue slik denne har. Fargene på sykkelen er kjønnsnøytrale. Anonymkode: 9f48a...a4e
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2020 #12 Skrevet 16. juni 2020 59 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jenta mi hadde nekta å bruke den, hun ville ikke ha jentesykkel. Tror det handler mer om bagasjebrett og stålskjermer enn farge og utforming, det er vanskeligere å sykle i terreng med denne enn med en vanlig barnesykkel beregnet for røff bruk. Men om gutten din bare bruker sykkelen som transportmiddel på vei, vil jeg tro den egner seg ypperlig. Da er det praktisk med bagasjebrett. Og fargen er vel kjønnsnøytral. Anonymkode: 03fdc...413 Sønnen min er veldig forsiktig av seg så den blir bare brukt på asfalt. Anonymkode: 239b3...97b
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2020 #13 Skrevet 16. juni 2020 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Med tanke på formen på den øverste stangen, så ja en jentesykkel. Gutteskikkelser har en rett stang ikke en bue slik denne har. Fargene på sykkelen er kjønnsnøytrale. Anonymkode: 9f48a...a4e Rette stenger er mest utbredt blant herresykler, ikke barnesykler. Anonymkode: f1ee5...4e7
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2020 #14 Skrevet 16. juni 2020 Dette er vel hva man kaller for en unisex sykkel. Sett det annonsert flere steder. Min datter hadde en sånn i oransje. Passer til både gutter og jenter. Anonymkode: 6eaad...a5d
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2020 #15 Skrevet 16. juni 2020 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dette er vel hva man kaller for en unisex sykkel. Sett det annonsert flere steder. Min datter hadde en sånn i oransje. Passer til både gutter og jenter. Anonymkode: 6eaad...a5d Så bra Vi har god erfaring med DBS sykler så ønsker å kjøpe det. Men før har vi alltid hatt blå å har tenkt at det var guttesykkel,ble usikker på denne. Men tror vi går for den Anonymkode: 239b3...97b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå