Gå til innhold

Er det noen av dere som bor i leilighet uten bodplass?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på visning på en leilighet jeg har veldig lyst på. Flott leilighet og perfekt plassering. Men det er ingen bodplass i leiligheten. Har jo litt ting; bare det å oppbevare kofferter tar jo plass. 

Er det noen som bor et sted uten egen bod og har en kreativ løsning? 

Anonymkode: b849f...e03

Fortsetter under...

Skrevet

Det er vel ikke lov? Trodde alle skulle ha innvendig eller utvendig bod jeg... 

Du kan plassere en del i en skyvedørsgarderobe, og under senga om du har en slik seng med plass under. 

Men alt fra julepynt til vaskebøtter skal jo stå et sted... 

Anonymkode: bbe2a...200

Skrevet

Jeg har utebod, men den er bygd etter at jeg flyttet inn. Hadde ikke bod i tidligere leilighet heller. Det er tungvint uten noe som helst bodplass. Mamma bor i nabokommunen, så jeg pleide å oppbevare b.l.a utemøbler, grill og julepynt hos hun. Ellers så var det bare å plassere ting der det var plass. Jeg har seng som løftes opp, med ganske god plass til ting under. Jeg tenker det kommer litt an på hvor mye ting man har. Har man 3 par ski, telt, grill og andre store ting, så er et ko ikke greit uten bodplass. Har man ikke det, så kan man kanskje finne gode løsninger for oppbevaring inne i leiligheten.

Anonymkode: 96a93...98e

Skrevet

Jeg tok feil, kravet om innvendig bod har visst falt bort. Men man skal ha en sportsbod.

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg tok feil, kravet om innvendig bod har visst falt bort. Men man skal ha en sportsbod.

Men når det ikke er det, så er det jo ikke bare å kreve det. Huseier kan jo ikke bare trylle frem en bod heller

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men når det ikke er det, så er det jo ikke bare å kreve det. Huseier kan jo ikke bare trylle frem en bod heller

Da leier han ut en ulovlig leilighet. 

Anonymkode: 2f421...144

Annonse

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jo, da kan du kreve det. Det er ikke lov å leie ut en leilighet uten bod.

Skrevet

Kjøpte meg seng på ikea - sånn som du løfter opp i bein-enden. Får plass til masse der, blant annet en stor koffert. 

Anonymkode: 1efde...b74

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjøpte meg seng på ikea - sånn som du løfter opp i bein-enden. Får plass til masse der, blant annet en stor koffert. 

Malmseng? Det er det jeg har, ganske romslig den

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Malmseng? Det er det jeg har, ganske romslig den

Ja stemmer. 140 cm bred. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...