Gå til innhold

Vil ha gjerde rundt hagen, er det vanskelig å sette opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker kjøpe noe ferdig stakittgjerde. 
vi har hund og hadde vært deilig å bare slippe hun rett ut uten å tenke på line som surrer seg i alt mulig.

er dette noe jeg kan klare selv? Jeg er ikke veldig glad i slike prosjekter, men får til det meste om det ikke er for tidkrevende for da mister jeg motivasjonen når det er kjedelig.

noen som anbefaler noen bra gjerder? Helst litt rimelige.

Anonymkode: 5e9f3...e8e

Skrevet

Du må grave og støpe alle hullene så gjerdestolper står. Om du tenker det er lett eller ikke er vanskelig å si.

Anonymkode: 9e72e...b6a

Skrevet

Dette f.eks. 

https://www.terrassegutta.no/produkt/vedlikeholdsfritt-stakittgjerde-i-vinyl-til-hage/?gclid=CjwKCAjwlZf3BRABEiwA8Q0qq6ZE_o_FKFTZqRyTmbV4xF5fS4VzhLzletvjtUMWFu4xZMbxkYjDkxoCiHwQAvD_BwE

Under 1000 kroner meteren regner jeg med er en ok pris, det er i hvert fall mindre enn jeg betalte pr meter for hekken.

Man må grave hull og sette ned rør til å støpe fast stolpesko, bortsett fra det er det enkelt å montere. 

Anonymkode: 7430a...1de

Skrevet

Har du gressbakke eller lignende, så trenger du slett ikke grave for å sette ned stolper. Man bruker et spett, lager hull og slår ned gjerdestolper. Det aller enkleste videre, er å skru fast f.eks. lengder av terrassegulv, liggende på stolpene i tre høyder. Ikke veldig pent.

Litt mer jobb er impregnerte lekter liggende, og stakitt i vinkel på disse. 

Anonymkode: 94d59...c93

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...