Anonym bruker Skrevet 14. juni 2020 #1 Skrevet 14. juni 2020 Hvem ville du valgt? Vi har vært i kristiansand hvert år, så tenkte prøve noe nytt, men Kristiansand er liksom vårt sted, så vanskelig. Hvordan er det i hunderfossen? Er det badepark der? Anonymkode: 7a6a9...150
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2020 #2 Skrevet 14. juni 2020 Kommer an på alder på barna. Mine mistet interessen for Hunderfossen da de var rundt 8-9 år. Er det mindre barn er Hunderfossen å anbefale. De har jo Lilleputthammer i nærheten også, så to parker i en pakke er bra. Men da bør barna være under 10 år i alle fall Anonymkode: 581d1...417
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2020 #3 Skrevet 14. juni 2020 Jeg foretrekker helt klart Dyreparken, men Hunderfossen er også en kjempefin park 😊 Anonymkode: d200b...b1e
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2020 #4 Skrevet 14. juni 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Kommer an på alder på barna. Mine mistet interessen for Hunderfossen da de var rundt 8-9 år. Er det mindre barn er Hunderfossen å anbefale. De har jo Lilleputthammer i nærheten også, så to parker i en pakke er bra. Men da bør barna være under 10 år i alle fall Anonymkode: 581d1...417 Er parken stor? Mine er fra 2-11 Anonymkode: 7a6a9...150
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2020 #5 Skrevet 14. juni 2020 Du finner det meste du trenger å vite på hunderfossen.no Hunderfossen er en del mindre i størrelse enn Dyreparken. Og har ikke så altfor mye for de eldste barna. Og der er et lite badeland ja. Tenker barna dine er akkurat innenfor i alder(yngste og eldste altså). Men det går mye på høyde, så kan være den minste ikke er høy nok til å være med ting h*n gjerne vil. men på enkelte av aktivitetene, bl a bilbanene kan søsken få kjøre og den minste sitte på. De har innført begrensinger for hvor mange som kan være i parken på en gang, og man må forhåndsbestille dag. Greit å være klar over, så det ikke blir bomtur. Anonymkode: 07a14...16e
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2020 #6 Skrevet 14. juni 2020 Jeg er ikke glad i dyreparken, men elsker Hunderfossen. Mye mindre og hyggeligere park der ungene løper fritt i hele parken og vet hvor de finner oss voksne. Vi er der hvert år og mine 4 barn (4-12 år) synes det er veldig kjekt. Anonymkode: 3b607...c99
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2020 #7 Skrevet 14. juni 2020 Jeg tenker at det i grunnen ikke er sammenlignbart. Dyreparken er stor, og har mye å oppleve, med både dyr, aktiviteter og stort badeland. Hunderfossen er relativt liten og har en del bra aktiviteter, men det meste er på en måte fort unnagjort. Nerenovert badeanlegg, forresten. Anonymkode: 344f2...01a
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2020 #8 Skrevet 14. juni 2020 6 hours ago, Anonym bruker said: Hvem ville du valgt? Vi har vært i kristiansand hvert år, så tenkte prøve noe nytt, men Kristiansand er liksom vårt sted, så vanskelig. Hvordan er det i hunderfossen? Er det badepark der? Anonymkode: 7a6a9...150 Jeg valgt dyreparken i kristiansand synes det var mer variert der, vi var der når vår var 3. var i hunderfossen når han var 4,5 år, han trives ikke så godt der,men lilleputthammer var veldig poppis Anonymkode: 50250...20a
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2020 #9 Skrevet 15. juni 2020 Det blir kristiansand. Noe å gjøre i kristiansand annet enn dyrepark? Anonymkode: 7a6a9...150
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå