Anonym bruker Skrevet 13. juni 2020 #1 Skrevet 13. juni 2020 Ble arbeidsledig nå nylig. Tiltak er derfor å søke jobber etc. Skal jeg huke av for at jeg har vært i tiltak hver eneste dag da? Selv om jeg bare brukte 2-3 av dagene siste par ukene på jobbsøking? Får jeg mindre i dagpenger dersom jeg krysser av for at jeg gjorde tiltak bare 3 av dagene? Anonymkode: 1d270...361
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2020 #2 Skrevet 13. juni 2020 https://www.nav.no/no/person/arbeid/dagpenger-ved-arbeidsloshet-og-permittering/meldekort-hvordan-gjor-du-det/slik-fyller-du-ut-meldekortet-dagpenger_kap Anonymkode: 5c4b8...de8
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2020 #3 Skrevet 13. juni 2020 Lurer fremdeles på om jeg får betalt for alle dagene, eller kun de jeg har utført tiltak på? Anonymkode: 1d270...361
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2020 #4 Skrevet 13. juni 2020 Ingen som vet? 😩 Anonymkode: 1d270...361
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2020 #5 Skrevet 13. juni 2020 Jeg vil tro at tiltak er noe man drar på. Å søke jobber er vel en del av aktivitetsplanen din, ikke tiltak i den forstand. Jeg var på tiltak, som NAV sendte meg til, som noen andre arrangerte. Da krysset jeg av den tiden jeg var på tiltak. Ble ikke trukket i dagpenger av det. Det viste bare at jeg gjorde det som var jobben min som arbeidssøker. Er vel bare arbeid man blir trukket for. Anonymkode: 8841e...d07
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2020 #6 Skrevet 13. juni 2020 Hvis du går under en av disse, er du under tiltak. https://www.nav.no/no/person/arbeid/oppfolging-og-tiltak-for-a-komme-i-jobb/tiltak-for-a-komme-i-jobb Hvis ikke, så er du bare arbeidssøker. Anonymkode: 8841e...d07
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2020 #7 Skrevet 13. juni 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg vil tro at tiltak er noe man drar på. Å søke jobber er vel en del av aktivitetsplanen din, ikke tiltak i den forstand. Jeg var på tiltak, som NAV sendte meg til, som noen andre arrangerte. Da krysset jeg av den tiden jeg var på tiltak. Ble ikke trukket i dagpenger av det. Det viste bare at jeg gjorde det som var jobben min som arbeidssøker. Er vel bare arbeid man blir trukket for. Anonymkode: 8841e...d07 Okey, skjønner! Takk for svar 😃 hi Anonymkode: 1d270...361
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2020 #8 Skrevet 13. juni 2020 Hei! Tiltak er når nav arrangerer kurs og at du møter opp for å jobbe et sted de har funnet til deg. Du krysser bare av på at du ikke har vært i jobb, ikke på tiltak, ikke syk, ikke ferie og at du fortsatt ønsker å være jobbsøker. Lykke til! Hilsen ei som har navet ei stund.. Anonymkode: 7fe4a...ba5
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2020 #9 Skrevet 13. juni 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Hei! Tiltak er når nav arrangerer kurs og at du møter opp for å jobbe et sted de har funnet til deg. Du krysser bare av på at du ikke har vært i jobb, ikke på tiltak, ikke syk, ikke ferie og at du fortsatt ønsker å være jobbsøker. Lykke til! Hilsen ei som har navet ei stund.. Anonymkode: 7fe4a...ba5 Tusen takk for supert svar, det var veldig oppklarende 😃 Hi Anonymkode: 1d270...361
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå