Anonym bruker Skrevet 9. juni 2020 #1 Skrevet 9. juni 2020 Jeg har en stund hatt vondt under forfoten, sånn at jeg nesten ikke kan gå. Det er vondt på et punkt, og ømt rundt. I dag skrapte jeg bort det ytterste laget med hud, og klemte, og da kom det ut puss og drit og - kanskje - død hud. Nå er det enda vondere 🙈 Skal jeg ta på liktornplaster? Har angst for å tape fast noe med salisylsyre på «såret» hvis dette IKKE er en liktorn... Anonymkode: a91af...155
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2020 #2 Skrevet 9. juni 2020 Jeg har ikke hatt puss i liktornene mine. Hvis jeg satt med bena i vann, så kunne jeg pirke bort død hud i den, men altså ikke puss. Anonymkode: daeb8...b29
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2020 #3 Skrevet 9. juni 2020 Det er ikke en liktorn, høres mer ut som en betennelse. Liktorn er samling av død hud som bygger seg opp innover i foten som en torne. Ikke rennende overhode, tvert imot. Anonymkode: 31427...ccd
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2020 #4 Skrevet 9. juni 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er ikke en liktorn, høres mer ut som en betennelse. Liktorn er samling av død hud som bygger seg opp innover i foten som en torne. Ikke rennende overhode, tvert imot. Anonymkode: 31427...ccd Dette var definitivt rennene - æsj. 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har ikke hatt puss i liktornene mine. Hvis jeg satt med bena i vann, så kunne jeg pirke bort død hud i den, men altså ikke puss. Anonymkode: daeb8...b29 Hm, kanskje jeg skal få en lege eller fotpleier til å se på det. Kjipt å nesten ikke kunne gå. Anonymkode: a91af...155
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2020 #5 Skrevet 9. juni 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dette var definitivt rennene - æsj. Hm, kanskje jeg skal få en lege eller fotpleier til å se på det. Kjipt å nesten ikke kunne gå. Anonymkode: a91af...155 Du bør absolutt ta kontakt med lege angående dette, ja. Anonymkode: 64444...48c
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2020 #6 Skrevet 9. juni 2020 Jeg hadde puss da jeg hadde liktorn. Satte foten i grønnsåpebad og gravde liktornen ut med kniv. Har ikke fått det tilbake. Anonymkode: d4c46...0c5
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2020 #7 Skrevet 9. juni 2020 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du bør absolutt ta kontakt med lege angående dette, ja. Anonymkode: 64444...48c Jaaaa, men det er jo ikke SÅ ille. Kan jo se hva som skjer de neste par dagene. hi Anonymkode: a91af...155
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2020 #8 Skrevet 9. juni 2020 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde puss da jeg hadde liktorn. Satte foten i grønnsåpebad og gravde liktornen ut med kniv. Har ikke fått det tilbake. Anonymkode: d4c46...0c5 Nå ble jeg pussig nok litt glad 😂👌🏻 Håper det er en liktorn. Anonymkode: a91af...155
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå