Gå til innhold

Er dette en liktorn? (Litt ekkelt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en stund hatt vondt under forfoten, sånn at jeg nesten ikke kan gå. Det er vondt på et punkt, og ømt rundt. I dag skrapte jeg bort det ytterste laget med hud, og klemte, og da kom det ut puss og drit og - kanskje - død hud. Nå er det enda vondere 🙈 Skal jeg ta på liktornplaster? Har angst for å tape fast noe med salisylsyre på «såret» hvis dette IKKE er en liktorn... 

Anonymkode: a91af...155

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke hatt puss i liktornene mine. Hvis jeg satt med bena i vann, så kunne jeg pirke bort død hud i den, men altså ikke puss.

Anonymkode: daeb8...b29

Skrevet

Det er ikke en liktorn, høres mer ut som en betennelse.

Liktorn er samling av død hud som bygger seg opp innover i foten som en torne. Ikke rennende overhode, tvert imot.

Anonymkode: 31427...ccd

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke en liktorn, høres mer ut som en betennelse.

Liktorn er samling av død hud som bygger seg opp innover i foten som en torne. Ikke rennende overhode, tvert imot.

Anonymkode: 31427...ccd

Dette var definitivt rennene - æsj. 

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke hatt puss i liktornene mine. Hvis jeg satt med bena i vann, så kunne jeg pirke bort død hud i den, men altså ikke puss.

Anonymkode: daeb8...b29

Hm, kanskje jeg skal få en lege eller fotpleier til å se på det. Kjipt å nesten ikke kunne gå. 

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette var definitivt rennene - æsj. 

Hm, kanskje jeg skal få en lege eller fotpleier til å se på det. Kjipt å nesten ikke kunne gå. 

Du bør absolutt ta kontakt med lege angående dette, ja. 

Anonymkode: 64444...48c

Skrevet

Jeg hadde puss da jeg hadde liktorn. Satte foten i grønnsåpebad og gravde liktornen ut med kniv. Har ikke fått det tilbake. 

Anonymkode: d4c46...0c5

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du bør absolutt ta kontakt med lege angående dette, ja. 

Anonymkode: 64444...48c

Jaaaa, men det er jo ikke SÅ ille. Kan jo se hva som skjer de neste par dagene. 
hi

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde puss da jeg hadde liktorn. Satte foten i grønnsåpebad og gravde liktornen ut med kniv. Har ikke fått det tilbake. 

Anonymkode: d4c46...0c5

Nå ble jeg pussig nok litt glad 😂👌🏻 Håper det er en liktorn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...