Anonym bruker Skrevet 8. juni 2020 #1 Skrevet 8. juni 2020 Skjønner ikke dette. Nav har jo alt som har med sykdommen min å gjøre. Jeg har ingenting borsett fra sykemeldingen som også de har. Anonymkode: 404a9...d85
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2020 #2 Skrevet 8. juni 2020 Hvis ikke ting har blitt endret siden jeg søkte, så skal du ikke sende med noenting. Jeg fylte bare ut et standarsskjema på min side på Nav Anonymkode: c7259...e64
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2020 #3 Skrevet 8. juni 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis ikke ting har blitt endret siden jeg søkte, så skal du ikke sende med noenting. Jeg fylte bare ut et standarsskjema på min side på Nav Anonymkode: c7259...e64 Ok. Nå står det: Last opp alle vedleggene du skal sende med søknaden. Dersom du må ettersende vedlegg må dette gjøres innen 14 dager. Hvis vi ikke mottar vedleggene mangler vi nødvendige opplysninger for å behandle saken din. Vi kan da avgjøre saken din med de opplysningene vi har tilgjengelig og du kan da risikere avslag. Anonymkode: 404a9...d85
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2020 #4 Skrevet 8. juni 2020 Du kan jo spørre saksbehandleren din om de mangler noe? Jeg sendte ikke med et eneste vedlegg, nav hadde jo legeattester og sånt direkte fra legen. Anonymkode: b53f8...5a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå