Gå til innhold

Er det sant at hvis man ser på noens profil på Facebook, vil de få deg opp som venneforslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venner eller felles venner av de jeg har lagret tlf nr til kommer opp, aldri de jeg bare snoker på. Facebook er synkronisert med kontaktlista på mobilen som som oftes, derfor de kommer opp. Det er vist mange som snoker på meg sier ungene, og de kommer ikke opp som forslag hos meg. (Ene ungen har ikke facebook og andre har ikke bilder, så de snoker hos meg for å finne bilder av de. Er vist skuffende lite der også)

Anonymkode: cd787...324

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg trur det stemmer, men vegen er ganske lang frå at deg stemmer til at ALLE som dukker opp som forslag har snoka på profilen. Det finns mange andre grunnar til det, og mange ser de i denne tråden.

Anonymkode: d1f2a...f00

Skrevet
19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig er det relevant...

Svarer du i halvsøvne eller noe?

Det er da ikke vanlig å vite at de du får opp som venneforslag faktisk har snoket på profilen din, ei heller er det vanlig å ringe rundt og spørre folk om de har fått deg som venneforslag etter du har snoket.

Anonymkode: 9e91a...823

Det er fortsatt ikke relevant hvordan jeg vet det. Det kom frem da hun kontaktet kompisen min for å fortelle han alt som var negativt om meg fordi hun trodde vi hadde et forhold og var derfor sjalu. Hun snoket på profilen min og brukte alt hun kunne finne der mot meg

Anonymkode: d628c...1ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...