Anonym bruker Skrevet 9. juni 2020 #26 Skrevet 9. juni 2020 Jeg gjør det innimellom. Hvis jeg har en dårlig magefølelse eller merker at hun gjemmer mobilen for meg. På den måten fant jeg ut at hun hadde en "venninne" som stalket henne. Som sto utenfor vinduet og så inn uten å gi seg til kjenne, eller ringe på om hun så at hin hadde andre venninner på besøk. Hin sto vare utenfor og så på, i opp til 30 minutter. Dette skjedde flere ganger. Hun har også stått utenfor og observert meg og lillesøster gjennom vinduet når datteren min ikke var hjemme. Når min datter fikk mobil var avtalen at meg og far skulle kunne sjekke den innimellom. Hun vet at vi gjør det. Nå når hun begynner å bli eldre, 6.trinn, tenker jeg at hun skal ha mer privatliv og at mobilen er hennes. Men om jeg merker at det er noe som foregår kommer jeg til å be henne om å få sjekke telefonen. Anonymkode: c428b...136
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2020 #27 Skrevet 9. juni 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg gjør det innimellom. Hvis jeg har en dårlig magefølelse eller merker at hun gjemmer mobilen for meg. På den måten fant jeg ut at hun hadde en "venninne" som stalket henne. Som sto utenfor vinduet og så inn uten å gi seg til kjenne, eller ringe på om hun så at hin hadde andre venninner på besøk. Hin sto vare utenfor og så på, i opp til 30 minutter. Dette skjedde flere ganger. Hun har også stått utenfor og observert meg og lillesøster gjennom vinduet når datteren min ikke var hjemme. Når min datter fikk mobil var avtalen at meg og far skulle kunne sjekke den innimellom. Hun vet at vi gjør det. Nå når hun begynner å bli eldre, 6.trinn, tenker jeg at hun skal ha mer privatliv og at mobilen er hennes. Men om jeg merker at det er noe som foregår kommer jeg til å be henne om å få sjekke telefonen. Anonymkode: c428b...136 Telefonen til dattera mi låg nede på kjøkken når ho la seg. Det tikka inn eit par meldinger for ein time siden (1. Melding når skal du legge deg. 2 melding ?????). Jeg måtte sjå på telefonen og meldingene viste på skjermen. De er 5. Klassinger og dattera mi hadde gått på badet ca. 9). Hvorfor skrive slike meldinger? ho andre burde vel egentlig og vært i seng) Anonymkode: baf7a...e3c
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2020 #28 Skrevet 9. juni 2020 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Telefonen til dattera mi låg nede på kjøkken når ho la seg. Det tikka inn eit par meldinger for ein time siden (1. Melding når skal du legge deg. 2 melding ?????). Jeg måtte sjå på telefonen og meldingene viste på skjermen. De er 5. Klassinger og dattera mi hadde gått på badet ca. 9). Hvorfor skrive slike meldinger? ho andre burde vel egentlig og vært i seng) Anonymkode: baf7a...e3c Disse ville jeg ikke tenkt så mye på. Men ville nevnt det for datteren din i morgen. Si at du så litt av meldingene på skjermen og spør om venninnen alltid får være så lenge oppe. Dette høres egentlig helt uskyldig ut. Og fint at datteren din ikke har med mobil på soverommet så hun ikke blir forstyrret. Anonymkode: c428b...136
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå