Gå til innhold

Hunderfossen familiepark

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken aldersgruppe passer den for?

Anonymkode: 0a9d9...6a8

Fortsetter under...

Skrevet

2-12

Anonymkode: c4fd4...3d1

Skrevet

Alle aldre vil jeg si, men det kommer an på personlighet. Den har ikke så mye for de som er mest glad i de villeste attraksjonene. Jeg som er litt mer forsiktig av meg har trivdes der hele oppveksten og også som voksen. ;)

Anonymkode: c5aac...5d9

Skrevet

Litt for alle. Men syntes egentlig den var litt kjedelig. Kombinert med Lilleputthammer så er det en OK tur å ta da. 

Anonymkode: 0ddce...013

Skrevet

Under 5. Sinnsykt kjedelig og overpriset.

Anonymkode: 1c950...e9e

Skrevet

2-10/12. 

Antakelig mest for gruppa 6-10. Men en trivelig park! 

Det som dessuten er greit, er at når ungene har vært der en gang eller to, så kan de gå på egenhånd, og den/de voksne kan lage "base" et sentralt sted. 

Anonymkode: 37a15...980

Annonse

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

2-10/12. 

Antakelig mest for gruppa 6-10. Men en trivelig park! 

Det som dessuten er greit, er at når ungene har vært der en gang eller to, så kan de gå på egenhånd, og den/de voksne kan lage "base" et sentralt sted. 

Men hvorfor i all verden vil man dra dit mer enn en gang eller to? 

Anonymkode: 5bc3d...00e

Skrevet

Elsker Hunderfossen, men kjedelig hvis man ser for seg full fart og moro i ulike berg og dalbaner. Vil si parken passer best for barn opp til 12 år. Veldig fint at de minste kan være med på det meste. Det beste med parken er at de har gassgriller rundt om kring slik at man kan ta med seg medbrakt grillmat og slippe å kjøpe overpriset mat der eller svette matpakker.

Skrevet

Mine har likt den frem til ca. 10 år. Etter det er den for kjedelig. 

Anonymkode: e9bbf...ffd

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hvorfor i all verden vil man dra dit mer enn en gang eller to? 

Anonymkode: 5bc3d...00e

Barn i parkens omland har gjerne årskort. 

Ikke helt uvanlig fenomen, det. Mange f.eks. i omlandet til Dyreparken i Kristiansand også, som har årskort i parken. 

Skrevet

Vi liker godt Hunderfossen, men kan se for meg at det kan bli kjedelig for barn over 10+ kanskje. Men da har de mulighet til å kjøre gocart da. Vi har årskort for tredje år på rad. Deilig å tusle i parken, grille, se på de fine showene de har (trollnatt utgår i år, men vet ikke om de showene på dagtid kommer til å vises). Det er ikke en park full av action, men det er mer enn nok å gjøre der. Har man derimot små barn (2-7 kanskje) er lilleputthammer verdt et besøk også 😊

Anonymkode: f8fcf...83b

Skrevet

Jeg tok med datteren min da hun var sju. Husker jeg da tenkte at det var ett av de siste årene det hadde vært aktuelt, for parken er hovedsakelig lagd for de yngste. Har noen attraksjoner for litt eldre barn, men det er så få at de ikke er verdt billetten.

Anonymkode: a7990...608

Skrevet

Opp til ti. Vi er der 1-2 ganger årlig, naturlig stopp på vei til feriestedet. Hun som blir 11 i år er fortsatt positiv, men ville valgt Tusenfryd any day. De har lite store rides, mest koseaktiviteter for småttiset. 

Anonymkode: 1e801...cf6

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...