Anonym bruker Skrevet 6. juni 2020 #26 Skrevet 6. juni 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Å stjele søppel må være av de aller minst alvorlige lovbruddene jeg kan komme på. Anonymkode: e61cd...629 Det du betegner som søppel kan være verdifullt for andre! Anonymkode: 8d386...399
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2020 #27 Skrevet 6. juni 2020 Sett opp levegg hos dere slik at dere slipper å se på det, hvis alt annet har feilet til nå mener jeg 😛 Anonymkode: 04920...52f
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2020 #28 Skrevet 6. juni 2020 Legg ut mat under rotet så kommer rottene😅 nei da se om dere kan bygge en levegg mot naboen Anonymkode: f4f2a...55b
prekæs Skrevet 6. juni 2020 #29 Skrevet 6. juni 2020 Si til han på en troverdig måte at du har observert rotter der.😏
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2020 #30 Skrevet 6. juni 2020 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Man trenger virkelig ikke å ha nevroser for å mistrives med å bo nær en søppeldynge altså. Vår nabo er ikke så ille, og vi har kun soveromsvindu mot eiendommen hans, men det er jo ikke gøy å se på to bilvrak, juletre fra de siste tre årene, overgrodd hage med brennenesler og tomme kaninbur osv. Men man har jo ingenting å slå i bordet med, folk kan ha det som de vil, dessverre. Anonymkode: afad9...45c Naboen her bygger de rareste konstruksjoner av materiale han henter fra ødelagte ting folk gir bort på kjøp og salg. ett par gamle kaninbur ligger slengt, i fjor sommer sto det 4 bilvrak, en bobil, en campingvogn, masse gamle dekk, kjøleskap, fryser, stor frityrkoker osv. Tok kontakt med kommunen, men ingenting skjedde 🥺 nå i sommer har de kvittet seg med bobilen, men resten står der i tillegg til at flere rare småbygg kommet opp på tomta Anonymkode: b8558...cc8
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2020 #31 Skrevet 6. juni 2020 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Naboen her bygger de rareste konstruksjoner av materiale han henter fra ødelagte ting folk gir bort på kjøp og salg. ett par gamle kaninbur ligger slengt, i fjor sommer sto det 4 bilvrak, en bobil, en campingvogn, masse gamle dekk, kjøleskap, fryser, stor frityrkoker osv. Tok kontakt med kommunen, men ingenting skjedde 🥺 nå i sommer har de kvittet seg med bobilen, men resten står der i tillegg til at flere rare småbygg kommet opp på tomta Anonymkode: b8558...cc8 Kontakt kommunen og vis til lovverket. Mange steder vil også slike småbygg gå under byggningsloven, men naboloven og forurensningsloven er dette ganske klare brudd på, i hvert fall. Anonymkode: 3489f...046
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2020 #32 Skrevet 6. juni 2020 Jeg fatter ikke at dere synes skrot er så mye styggere enn andre ting. Jeg personlig synes trampoliner må være noe av det mest hæslige det er mulig å ha på en tomt. Men hva med å bosette seg et sted hvor det ikke er naboer? Anonymkode: 1f8e9...445
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2020 #33 Skrevet 6. juni 2020 Just now, Anonym bruker said: Jeg fatter ikke at dere synes skrot er så mye styggere enn andre ting. Jeg personlig synes trampoliner må være noe av det mest hæslige det er mulig å ha på en tomt. Men hva med å bosette seg et sted hvor det ikke er naboer? Anonymkode: 1f8e9...445 Hehe, naboen har en ødelagt trampoline også.. Anonymkode: 5a568...5ff
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2020 #34 Skrevet 6. juni 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg fatter ikke at dere synes skrot er så mye styggere enn andre ting. Jeg personlig synes trampoliner må være noe av det mest hæslige det er mulig å ha på en tomt. Men hva med å bosette seg et sted hvor det ikke er naboer? Anonymkode: 1f8e9...445 En hel trampoline som står fredelig i et hjørne kan virkelig ikke sammenlignes med utrangerte bilvrak, gamle vaskemaskiner og all slags søppel? Anonymkode: afad9...45c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå