Gå til innhold

Kreative måter å få naboen til å rydde i hagen??

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Å stjele søppel må være av de aller minst alvorlige lovbruddene jeg kan komme på.

Anonymkode: e61cd...629

Det du betegner som søppel kan være verdifullt for andre! 

Anonymkode: 8d386...399

Skrevet

Sett opp levegg hos dere slik at dere slipper å se på det, hvis alt annet har feilet til nå mener jeg 😛

Anonymkode: 04920...52f

Skrevet

Legg ut mat under rotet så kommer rottene😅 nei da se om dere kan bygge en levegg mot naboen 

Anonymkode: f4f2a...55b

Skrevet

Si til han på en troverdig måte at du har observert rotter der.😏

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Man trenger virkelig ikke å ha nevroser for å mistrives med å bo nær en søppeldynge altså. 

Vår nabo er ikke så ille, og vi har kun soveromsvindu mot eiendommen hans, men det er jo ikke gøy å se på to bilvrak, juletre fra de siste tre årene, overgrodd hage med brennenesler og tomme kaninbur osv. 

Men man har jo ingenting å slå i bordet med, folk kan ha det som de vil, dessverre. 

Anonymkode: afad9...45c

Naboen her bygger de rareste konstruksjoner av materiale han henter fra ødelagte ting folk gir bort på kjøp og salg. ett par gamle kaninbur ligger slengt, i fjor sommer sto det 4 bilvrak, en bobil, en campingvogn, masse gamle dekk, kjøleskap, fryser, stor frityrkoker osv. Tok kontakt med kommunen, men ingenting skjedde 🥺  nå i sommer har de kvittet seg med bobilen, men resten står der i tillegg til at flere rare småbygg kommet opp på tomta 

Anonymkode: b8558...cc8

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Naboen her bygger de rareste konstruksjoner av materiale han henter fra ødelagte ting folk gir bort på kjøp og salg. ett par gamle kaninbur ligger slengt, i fjor sommer sto det 4 bilvrak, en bobil, en campingvogn, masse gamle dekk, kjøleskap, fryser, stor frityrkoker osv. Tok kontakt med kommunen, men ingenting skjedde 🥺  nå i sommer har de kvittet seg med bobilen, men resten står der i tillegg til at flere rare småbygg kommet opp på tomta 

Anonymkode: b8558...cc8

Kontakt kommunen og vis til lovverket. Mange steder vil også slike småbygg gå under byggningsloven, men naboloven og forurensningsloven er dette ganske klare brudd på, i hvert fall.

Anonymkode: 3489f...046

Skrevet

Jeg fatter ikke at dere synes skrot er så mye styggere enn andre ting. Jeg personlig synes trampoliner må være noe av det mest hæslige det er mulig å ha på en tomt.

Men hva med å bosette seg et sted hvor det ikke er naboer? 

Anonymkode: 1f8e9...445

Skrevet
Just now, Anonym bruker said:

Jeg fatter ikke at dere synes skrot er så mye styggere enn andre ting. Jeg personlig synes trampoliner må være noe av det mest hæslige det er mulig å ha på en tomt.

Hehe, naboen har en ødelagt trampoline også..

Anonymkode: 5a568...5ff

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

En hel trampoline som står fredelig i et hjørne kan virkelig ikke sammenlignes med utrangerte bilvrak, gamle vaskemaskiner og all slags søppel?

Anonymkode: afad9...45c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...