Anonym bruker Skrevet 5. juni 2020 #1 Skrevet 5. juni 2020 Vi er en familie på 4 og skal leie, nå kan vi få en leilighet som virker ok, men vi må dele kasse og spann. Jeg kjenner jeg ikke helt er fortrolig med det, jeg ønsker ikke at andre skal se hva vi får i posten og jeg føler vi må begrense oss når det gjelder søppel.. Er jeg rar, er dette vanlig? Anonymkode: d74bc...a8c
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2020 #2 Skrevet 5. juni 2020 Jeg leier og har alltid delt søppelkasser med huseier, men har egen postkasse. Det er jo ingen grunn til at dere ikke skal ha egen postkasse, det koster jo ingenting ekstra, det er jo bare å henge opp en til. Jeg hadde ikke ville delt postkasse med huseier. Anonymkode: dda39...0b3
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2020 #3 Skrevet 5. juni 2020 Søppeldunk ja. Postkasse nei. Anonymkode: be020...c1f
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 5. juni 2020 #4 Skrevet 5. juni 2020 Postkasse vil jeg gjerne ha for meg selv, søppeldunk kan jeg godt dele. Mannen min deler gjerne postkasse med sine foreldre, og synes at jeg var skikkelig vrang når jeg ikke ville akseptere dette. Hadde nok heller delt med husverten fremfor svigers😬
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2020 #5 Skrevet 5. juni 2020 Postkasse hadde jeg ikke delt, uansett hva huseier sier egentlig. Si bare at post er privat, det blir jo det samme som om noen skal snoke i våre postkasser. Men søppeldunk? Hvorfor vil du ha din egen der? Da må du i såfall tilby å betale det som koster å ha en ekstra dunk. Anonymkode: 4e84f...717
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2020 #6 Skrevet 5. juni 2020 Hva er i veien med å henge opp egen postkasse? Min leieboer har da egen postkasse. Jeg har dobbel størrelse på søppeldunk, så ser ikke helt problemet med å ha to små? Anonymkode: 1afa4...b2d
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2020 #7 Skrevet 5. juni 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Postkasse hadde jeg ikke delt, uansett hva huseier sier egentlig. Si bare at post er privat, det blir jo det samme som om noen skal snoke i våre postkasser. Men søppeldunk? Hvorfor vil du ha din egen der? Da må du i såfall tilby å betale det som koster å ha en ekstra dunk. Anonymkode: 4e84f...717 Ikke bare koster det mer, men det tar jo mye plass og hvis man skal ha separate dunker hvis man bor en plass med mye sortering. Her har hver hustand 5 dunker hver, så da hadde det blitt 10 dunker utenfor huset jeg bor i. Anonymkode: dda39...0b3
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2020 #8 Skrevet 5. juni 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ikke bare koster det mer, men det tar jo mye plass og hvis man skal ha separate dunker hvis man bor en plass med mye sortering. Her har hver hustand 5 dunker hver, så da hadde det blitt 10 dunker utenfor huset jeg bor i. Anonymkode: dda39...0b3 Ja det stemmerf jo... tenkte jo ikke på at vi faktisk har mer enn 1 dunk. Det er ikke gratis å få hentet søppel altså, det er i hvertfall sikkert! Anonymkode: 4e84f...717
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2020 #9 Skrevet 5. juni 2020 Jeg leier også men det var uaktuelt å dele postkasse så jeg kjøpte bare min egen å merket tydlig hvilke nummer jeg bor i,så gikk det helt fint. Anonymkode: c682f...4ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå