Anonym bruker Skrevet 4. juni 2020 #1 Skrevet 4. juni 2020 Føler meg så stygg!!! Vet ikke om dere forstår, men jeg prøver... Har blondt hår, askeblondt. Ikke platina, ikke sølv/grått, men en mellomting mellom kommunegrå og lys blond. Problemet er at jeg har vanlig lys nordisk hudtone. Men bruker svart mascara og har en bruntone på øyebryna. Mange sier jeg er pen, og har aldri tenkt at jeg er direkte stygg. Men etter at jeg farget håret askeblondt hos frisør så ser jeg bare helt dust ut. Føler med stygg. Hvordan kan jeg vite hvilken hårfarge jeg kler? Kan ikke ha det for mørkt siden jeg er blek. Men når frisøren bommer så totalt på fargevalg så er jeg redd for å prøve igjen. Anonymkode: acfc9...15c
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2020 #2 Skrevet 4. juni 2020 Jeg ville først og fremst gått over til mørkebrun/brunsort maskara. Da blir de mørke, men ikke så harde, og kontrasten ikke så stor. Hva er fargen din fra naturens side da? Jeg ville lagt meg så tett opp mot originalen som mulig. Anonymkode: 4bf50...208
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2020 #3 Skrevet 4. juni 2020 Finn ut hvilken undertone huden din har. Ser blodårene dine (fek på hånden eller ddr du ser dem) blå ut - har du en kald undertone. Ser de grønne ut har du en varm undertone. Ut fra det velger du fargenyanser på sminke og klær. Om du er mellomblondt er det pent med charcoal/grafitt som farve på brynene. (Den brune har er fint til varm undertone) Brunsvart er veldig pen farve på mascara. Anonymkode: d3ef8...56e
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2020 #4 Skrevet 4. juni 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg ville først og fremst gått over til mørkebrun/brunsort maskara. Da blir de mørke, men ikke så harde, og kontrasten ikke så stor. Hva er fargen din fra naturens side da? Jeg ville lagt meg så tett opp mot originalen som mulig. Anonymkode: 4bf50...208 Det skal jeg prøve jeg er kommunegrå i håret, vipper og bryn er usynlige😳 altså veldig lyse. Jeg har alltid vært blond fra naturens side, men blir mer og mer mellomblond/kommunegrå med årene. Anonymkode: acfc9...15c
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2020 #5 Skrevet 4. juni 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Finn ut hvilken undertone huden din har. Ser blodårene dine (fek på hånden eller ddr du ser dem) blå ut - har du en kald undertone. Ser de grønne ut har du en varm undertone. Ut fra det velger du fargenyanser på sminke og klær. Om du er mellomblondt er det pent med charcoal/grafitt som farve på brynene. (Den brune har er fint til varm undertone) Brunsvart er veldig pen farve på mascara. Anonymkode: d3ef8...56e De er blå, de aller minste er lilla. Takk for tips, skal prøve Anonymkode: acfc9...15c
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2020 #6 Skrevet 4. juni 2020 Det er ikke bare sånn at det tar litt tid å venne seg til fargen da? Jeg har fått utdelt merkelige kombinasjoner av farge fra naturens side, og de matcher ikke. Jeg har platinablondt, tynt, pistrete hår. Mørkebrune bryn og blå, grønne og gulbrune øyne. I tillegg har jeg gylden hud. Alt dette gjør at jeg velger å farge håret mørkt. Men tror hårfarge er noe det tar noen dager å venne seg til Anonymkode: fda3d...c87
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2020 #7 Skrevet 4. juni 2020 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er ikke bare sånn at det tar litt tid å venne seg til fargen da? Jeg har fått utdelt merkelige kombinasjoner av farge fra naturens side, og de matcher ikke. Jeg har platinablondt, tynt, pistrete hår. Mørkebrune bryn og blå, grønne og gulbrune øyne. I tillegg har jeg gylden hud. Alt dette gjør at jeg velger å farge håret mørkt. Men tror hårfarge er noe det tar noen dager å venne seg til Anonymkode: fda3d...c87 Nei dessverre. I de tilfellene tar det 1-2 uker før jeg er fortrolig med endringen, men her er det dessverre ikke "bare" tilvenning som skal til 😭 Anonymkode: acfc9...15c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå