Anonym bruker Skrevet 1. juni 2020 #1 Skrevet 1. juni 2020 Vi har en liten diskusjon her hjemme. Gutten mener han er ansvarlig og fornuftig. Og trenger ikke ha oss der! Jeg og far mener vi må vente 1-2 år til selv om gutten er veldig trygg i vann. Det kan bli endel tull med flere gutter sammen. Ser de andre foreldrene har like regler. Men mange av jentene får bade uten voksen til stede. Han er 12 år. Anonymkode: fad62...0fd
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2020 #2 Skrevet 1. juni 2020 Jeg er ekstremt enig med deg. Jeg syns 12 år er for ungt å bade alene med venner. Nå er jeg ekstremt varsom ved vann ettersom jeg har mistet et familiemedlem i drukning under "lek". Men jeg tenker det er bedre å være føre var... Selv voksne menn og kvinner drukner helt uforventet i løpet av sommeren. Anonymkode: b53c9...6ee
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2020 #3 Skrevet 1. juni 2020 Sommeren etter 7 kl. Men vi slapp opp mellom 6 og 7. Alt for tidlig, vet... Anonymkode: 56463...c67
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2020 #4 Skrevet 2. juni 2020 Min gutt på 12 år er en fisk i vannet, har svømt siden han var 2 år. I fjor sommer fikk han bade aleine med kompiser. Alder betyr mindre, svømmeferdigheter mest. Han får ikke lov å hoppe fra nye høyder. Han får bare bade i vann og sjø der han er kjent med forholdene. Anonymkode: 4c6e0...efd
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2020 #5 Skrevet 2. juni 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Min gutt på 12 år er en fisk i vannet, har svømt siden han var 2 år. I fjor sommer fikk han bade aleine med kompiser. Alder betyr mindre, svømmeferdigheter mest. Han får ikke lov å hoppe fra nye høyder. Han får bare bade i vann og sjø der han er kjent med forholdene. Anonymkode: 4c6e0...efd Er han en trompet og?😂 Anonymkode: c4841...05a
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2020 #6 Skrevet 2. juni 2020 Min ble 12 i april og får være på stranda alene Anonymkode: 82cd3...bd5
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2020 #7 Skrevet 2. juni 2020 Sommeren før ungdomsskolen Svømt har de gjort før de begynte i 1.kl, men det er ikke bare egne svømmeferdigheter det går på. Andre kan komme ut for uhell også, og de skal kunne takle det rimelig greit. Det er kaldt i vannet, noen kan få krampe, hva gjør de da.... Anonymkode: f5c4b...11d
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2020 #8 Skrevet 2. juni 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Min gutt på 12 år er en fisk i vannet, har svømt siden han var 2 år. I fjor sommer fikk han bade aleine med kompiser. Alder betyr mindre, svømmeferdigheter mest. Han får ikke lov å hoppe fra nye høyder. Han får bare bade i vann og sjø der han er kjent med forholdene. Anonymkode: 4c6e0...efd Alder og modenhet har mye å si. Mine har svømt siden de var små, men det tar noen år før de er modne nok til å skjønne hva som er trygt og ikke osv. Anonymkode: 4bde9...cab
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2020 #9 Skrevet 2. juni 2020 Sommeren før ungdomsskolen, det gjelder også når de er sammen med eldre søsken. De har startet på svømmekurs siste år i bhg, og har gått på svømming 3-4 år deretter, men det er litt som å ferdes i trafikken; det kreves modenhet, impulskontroll og evne til å forutsi ting som kan skje. Anonymkode: 682ae...2f8
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2020 #10 Skrevet 2. juni 2020 18 hours ago, Anonym bruker said: Vi har en liten diskusjon her hjemme. Gutten mener han er ansvarlig og fornuftig. Og trenger ikke ha oss der! Jeg og far mener vi må vente 1-2 år til selv om gutten er veldig trygg i vann. Det kan bli endel tull med flere gutter sammen. Ser de andre foreldrene har like regler. Men mange av jentene får bade uten voksen til stede. Han er 12 år. Anonymkode: fad62...0fd mine 3 har fått lov fra det året de var 10, nå er de 11,18 og 21 Anonymkode: 49d37...ff8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå