Anonym bruker Skrevet 1. juni 2020 #1 Skrevet 1. juni 2020 Hvis du jobber i butikk, er det innafor å gå i singlet eller bør man i det minste bruke t-skjorte? Anonymkode: fec98...fce
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2020 #2 Skrevet 1. juni 2020 Hva slags butikk da? Anonymkode: 7b4ab...2dc
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2020 #3 Skrevet 1. juni 2020 Man bør etter mitt skjønn bruke t-skjorte på jobb. Anonymkode: 4f1f9...0c9
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2020 #4 Skrevet 1. juni 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hva slags butikk da? Anonymkode: 7b4ab...2dc Klesbutikk, parfymeri, helsekost... sånne type Anonymkode: fec98...fce
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2020 #5 Skrevet 1. juni 2020 Nei, det synes jeg ikke... Jeg studerte en gang med ei som brukte singlet på sommeren, og jeg skal være ærlig og si at det ble litt for nakent. Og jeg er ikke akkurat en snerpe. Anonymkode: 8f9b4...633
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2020 #6 Skrevet 1. juni 2020 Nei. T-skjorte er innafor. Skuldrene bør dekkes og man bør unngå noe særlig større utringning enn man får hodet gjennom. Det samme med skjørt og shorts, de bør gå minst ned til knærne. Alt annet ser uprofesjonelt ut, i møte med kunder og kollegaer. Anonymkode: be69e...51b
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2020 #7 Skrevet 1. juni 2020 Jeg jobber i klesbutikk og går i klærne jeg selger der. Så skjørt og shorts kan være kortere enn 51b over her mener, men singlettene bruker jeg kun under jakker og topper. Anonymkode: 12d0c...669
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2020 #8 Skrevet 1. juni 2020 Ikke singlett og ikke sandaler med barføtter Anonymkode: a86db...fb3
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2020 #9 Skrevet 1. juni 2020 Nei, det kan man ikke. Det de hakket for nakent. Anonymkode: 1a9a6...d84
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2020 #10 Skrevet 1. juni 2020 Egentlig er det jo helt galskap at man ikke skal kunne gå i singlet eller shorts på jobben om sommeren. Hvorfor skulle man ikke kunne det? For mye hud?? For kollegaer?? Det er snakk om armer og bein for guds skyld, er det virkelig folk som ikke takler å se albuer og skuldre? Ikke rart vi har et samfunn hvor folk sliter med selvbilde og har et anstrengt og negativt forhold til kroppen sin. Så lenge folk kler seg og oppfører seg anstendig, respekterer andres intimsoner, har klær som dekker private kroppsdeler med god margin så synes jeg folk kan ta seg en bolle og ikke bry seg. Sjefen min (kvinne på 50) går stadig med en topp som er så kort at det blir en glippe så man ser navlen og tilsvarende på baksiden. Ikke noe jeg synes er særlig stilig eller ville gått med selv, men jeg kan virkelig ikke se at hun plager noen med det. Anonymkode: 8c2c4...a22
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2020 #11 Skrevet 1. juni 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, det kan man ikke. Det de hakket for nakent. Anonymkode: 1a9a6...d84 Man skal gå hele sommeren med varme føtter i lukkede sko fordi??? Noen ikke tåler å se en fot? Se en annen vei eller gå i terapi... Anonymkode: 8c2c4...a22
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2020 #12 Skrevet 1. juni 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Man skal gå hele sommeren med varme føtter i lukkede sko fordi??? Noen ikke tåler å se en fot? Se en annen vei eller gå i terapi... Anonymkode: 8c2c4...a22 Jeg har ikke sagt et ord om sandaler, men jeg synes man skal ha t-skjorte på jobb. Anonymkode: 1a9a6...d84
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2020 #13 Skrevet 1. juni 2020 Som flere har vært inne på, tenk om du viser for mye hud så du hisser opp en voldtektsmann som siden går ut og voldtar noen? Nei, det beste, og tryggeste, er om du viser så lite hud som mulig. Anonymkode: f4d58...4c5
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2020 #14 Skrevet 1. juni 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Som flere har vært inne på, tenk om du viser for mye hud så du hisser opp en voldtektsmann som siden går ut og voldtar noen? Nei, det beste, og tryggeste, er om du viser så lite hud som mulig. Anonymkode: f4d58...4c5 Det er vel heller motsatt? Tenk deg om den du likte minst, som hengte etter deg og var sånn halvveis slibrig i all sin oppførsel, i tillegg skulle få lov å presse synet av sin nakne hud på deg? Uhm, sier han og strekker seg slik at du ser rett inn på manboobsene og den lekre hårmanke under armene, som stinker svette. Og kanskje var dette også sjefen din? Ville det ikke da være mer passende om han hadde på seg skjorte? Anonymkode: be69e...51b
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2020 #15 Skrevet 1. juni 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ville det ikke da være mer passende om han hadde på seg skjorte? Anonymkode: be69e...51b Det mest passende ville vært om han ikke var slibrig og sluttet å henge etter folk. Men jeg hadde byttet jobb hvis det var meg, på grunn av hans oppførsel. Anonymkode: f4d58...4c5
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2020 #16 Skrevet 1. juni 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det mest passende ville vært om han ikke var slibrig og sluttet å henge etter folk. Men jeg hadde byttet jobb hvis det var meg, på grunn av hans oppførsel. Anonymkode: f4d58...4c5 Jo, men det virker på meg som folk har et litt snevert syn på hva det innebærer å gå lettkledt. At man nærmest er sikre på at andre vil like det de ser, jo mindre klær man har på. Og så ser de ikke at sjansen er vel så stor for at andre ikke liker det, og føler seg ukomfortabel. Man skal ikke måtte bytte jobb fordi kollegaene ikke kan kle på seg ordentlige klær. Det er bare ekkelt med folk som presser nakenheten sin på andre. Anonymkode: be69e...51b
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2020 #17 Skrevet 1. juni 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jo, men det virker på meg som folk har et litt snevert syn på hva det innebærer å gå lettkledt. At man nærmest er sikre på at andre vil like det de ser, jo mindre klær man har på. Og så ser de ikke at sjansen er vel så stor for at andre ikke liker det, og føler seg ukomfortabel. Man skal ikke måtte bytte jobb fordi kollegaene ikke kan kle på seg ordentlige klær. Det er bare ekkelt med folk som presser nakenheten sin på andre. Anonymkode: be69e...51b haha jeg har holdt meg i form altså. Ingen som har klaget på denne kroppen her, noensinne! Hvis du ikke har en pen kropp så er det vel ingen fare for at en voldtektsmann blir opphisset og voldtar noen? Så jeg forstår ikke helt problemet? Han sjefen, problemet med det eksempelet var jo at han var slibrig og presset seg på folk, ikke at han var lettkledd. Ingen som har bedt om å få gå rundt naken. Anonymkode: f4d58...4c5
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2020 #18 Skrevet 1. juni 2020 Personlig synes jeg singlet er litt for snaut på jobb, jeg synes skuldrene kan være dekket. Men vi lever i et fritt land, heldige oss! Anonymkode: 63d9d...663
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2020 #19 Skrevet 1. juni 2020 Jeg går i singlett på jobb, ikke dypt utringet. Jobber i bhg. Anonymkode: 611c9...bb2
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2020 #20 Skrevet 1. juni 2020 Jeg synes ikke det passer seg i butikk Anonymkode: d6695...209
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2020 #21 Skrevet 1. juni 2020 Jeg har jobbet på rådhuset og i bank tidligere og jobber nå i et regnskapsfirma. Synes ikke singlet passet i noen av jobbene. Anonymkode: 224b8...c73
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2020 #22 Skrevet 1. juni 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvis du jobber i butikk, er det innafor å gå i singlet eller bør man i det minste bruke t-skjorte? Anonymkode: fec98...fce Nei, aldri. Anonymkode: 4f1b3...7c1
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2020 #23 Skrevet 2. juni 2020 7 timer siden, Anonym bruker skrev: haha jeg har holdt meg i form altså. Ingen som har klaget på denne kroppen her, noensinne! Hvis du ikke har en pen kropp så er det vel ingen fare for at en voldtektsmann blir opphisset og voldtar noen? Så jeg forstår ikke helt problemet? Han sjefen, problemet med det eksempelet var jo at han var slibrig og presset seg på folk, ikke at han var lettkledd. Ingen som har bedt om å få gå rundt naken. Anonymkode: f4d58...4c5 Du snakker jo sånn som han sjefen jo! «Ingen har klaget på denne kroppen noen sinne! Hø hø hø! Jeg holder meg godt altså! Wohooo!» Anonymkode: be69e...51b
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2020 #24 Skrevet 2. juni 2020 Det kommer faktisk an på kroppen, dessverre. En veltrent og fast figur tåler en singlet med litt hold i. En med grevinneheng og slapp i fisken bør ha på mer tøy. Ikke helt pk, men sånn er det bare. Og nei, det er ikke bare de unge og vakre som blir voldtatt, heller ikke kun de som går lettkledd 🤦🏼♀️ Anonymkode: f3b1a...63b
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2020 #25 Skrevet 2. juni 2020 Haha, jeg husker jeg gikk i singlet i starten på min karriere som lærer. Jeg var ung og jobbet da på ungdomsskolen, og hadde en uvanlig flott figur. I noen av timene hadde jeg med assistent, og etter noen dager tok denne med til side og fortalte meg at jeg muligens burde unngå singlet på jobb. Først ble jeg veldig overrasket, men assistenten forklarte at de unge guttene ble litt vel distrahert. Jeg hadde fortsatt noen timer igjen den dagen, og da jeg på et tidspunkt lente meg fram for å hjelpe en gutt på rundt 14 år med en oppgave og plutselig så at han satt med blikket limt til utringningen min, skjønte jeg hva assistenten hadde ment 😅 Ble aldri mer singlet på jobb etter det. Ellers tenker jeg at i en klesbutikk må det da være ok, så lenge den er fra butikken i hvert fall, da blir det jo en slags reklame. Anonymkode: 0b0c0...baf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå