Anonym bruker Skrevet 1. juni 2020 #1 Skrevet 1. juni 2020 Altså:..er dette ok å drikke om man slanker seg?Legger man virkelig ikke på seg av det?? Anonymkode: 1cbb3...e96
Superdolly Skrevet 1. juni 2020 #2 Skrevet 1. juni 2020 Cola Zero inneholder vel temmelig nøyaktig null kalorier, men jeg har lest et sted og erfart på egen kropp, at det trigger sulten. Jeg blir mer sulten av å drikke Cola Zero, så når jeg en sjelden gang vil unne meg brus blir det sukkervariantene. Har det ikke den effekten på deg, så er det vel greit da.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2020 #3 Skrevet 1. juni 2020 Sukkererstatninger kan trigge sukkertrangen og sultfølelse Anonymkode: ba501...e29
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2020 #4 Skrevet 1. juni 2020 Det er absolutt NULL risiko for å legge på seg av selve brusen. De lærde strider om dette faktum som blir beskrevet her over; At du kan bli sugen på andre ting. Det er jo i tilfelle de andre tingene du spiser som gjør at du legger på deg, ikke brusen. Selv har jeg aldri følt hverken mer eller mindre sug av lightbrus. Anonymkode: 01894...ff5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå