Anonym bruker Skrevet 31. mai 2020 #1 Skrevet 31. mai 2020 Masse filmer fra barndomen osv. Dvd kommer aldri til å bli brukt igjen. Klarer ikke helt kaste dem da kanskje det er noen som vil ha dem? Eller virker drt dumt å tro at noen vil ha slik i dag? Anonymkode: e64a2...31e
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2020 #2 Skrevet 31. mai 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Masse filmer fra barndomen osv. Dvd kommer aldri til å bli brukt igjen. Klarer ikke helt kaste dem da kanskje det er noen som vil ha dem? Eller virker drt dumt å tro at noen vil ha slik i dag? Anonymkode: e64a2...31e Nei, de beste filmene finnes kun på DVD, bare skvip på Netflix og lignende, så det er fremdeles mange av oss som har beholdt DVD-formatet. Anonymkode: 2f03f...71e
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2020 #3 Skrevet 31. mai 2020 Har mye på DVD. Ikke alt som kan streames. Ikke kast, det er alltids noen som vil ha dem. Anonymkode: 81e6a...6e1
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2020 #4 Skrevet 31. mai 2020 Jeg har masse dvder forsatt,å de gode gamle filmene ser vi ofte på Ville heller gitt bort filmene enn å kaste. Anonymkode: 91a2b...ba1
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2020 #5 Skrevet 31. mai 2020 2 hours ago, Anonym bruker said: Nei, de beste filmene finnes kun på DVD, bare skvip på Netflix og lignende, så det er fremdeles mange av oss som har beholdt DVD-formatet. Anonymkode: 2f03f...71e dette er jeg helt uenig i, barna her elsker netflix og bruker såvidt dvd spiller. Hi jeg hadde gitt den bort hvis noen ville ha det,ellers hivet Anonymkode: 7774c...992
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå