Gå til innhold

Ok med snekring i pinsa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Naboene bygger ut, og har hatt snekkere hele uke fra tidlig morgen til sene kvelden hver dag (ca.kl 20-23) så jeg hadde gledet meg til litt fred og ro denne pinsehelgen, men så kom de faen meg i går (lørdag) også! Holdt på til kl 22.15 på pinseaften! Og nå begynner de på an igjen i dag, men i dag ser det ut som det kun er maling, ikke banking.

Er det virkelig sosialt akseptert? 

Anonymkode: 1e63e...e4e

Skrevet

Nei det er ikke greit.
Etter loven skal det være stille fra kl 16 pinseaften og alle helligdager.

Så lenge det bare er maling er det greit, men ikke snekring

Anonymkode: 7b0e5...353

Skrevet

Greit for meg så lenge det avsluttes til grei tid, ikke greit etter loven.

Personlig tenker jeg, la de holde på og bli ferdig med det. Blir ikke noe mindre arbeid av å utsette det, kun lengre periode med bråk.

Anonymkode: c3ccd...3fe

Skrevet

At de maler i dag hadde jeg ikke brydd meg om. Hva er det ved det som forstyrrer deg?

Skrevet

FB_IMG_1590918200592.jpg

Anonymkode: ee007...cce

Skrevet

Ikke greit. Anmeld dem. 

Anonymkode: b93da...e8d

Skrevet

Nei,IKKE enig i det nei.! -Tvert imot!

Anonymkode: 7f378...1b3

Skrevet

Kommer litt ann på hvor. Vi snekrer glatt, men det gjør naboene også. Vi bor litt uttpå landet, men ikke alene. Hadde nok ikke gjort det om vi bodde i byen.

Hadde ned et giga tre på tomten vår en helligdag. Treet måtte ned, det var på tur til å dø og sto når huset. Mått ha hjelp fra onkelen min som er gårdbruker og har traktor. Han kunne kun da. Masse bråk med motorsag og traktor. Senere samme dag var det kafé på ungdomshuset like ved, så vi var litt spente på hva naboene kom til å si. Helsigvis kun positivt, så fint at vi fikk det ned, så lyst og fint det ble og at nå slapp vi å være redde for huset neste storm. 

Kommer veldig ann på naboene. Hadde jeg vært dere så hadde jeg heller tilbydd dem hjelp eller invitert dem på en kaffepause. Men nå liker jeg mine naboer da. 

Loven sier at unødig bråk ikke er lov, så kan man heller diskutere hva som er unødig bråk. Blir dere sinte på bønder som jobber på jordet også?

Anonymkode: cd2ab...6e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...