Gå til innhold

Hva slags babystol har dere med bardisk på kjøkkenet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På kjøkkenet har vi øy, som vi sitter rundt på barstoler. Nå har vi baby, og jeg lurer på hva slags løsning dere andre med øy/bar og baby har valgt? 

Skrevet

Å herregud. Tar med ungen på bar. Ring BV. 

Anonymkode: dce04...e6e

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Å herregud. Tar med ungen på bar. Ring BV. 

Bare for å understreke. Det var et forsøk på humor. 😊

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bare for å understreke. Det var et forsøk på humor. 😊

Jeg skjønte det, trenger selvsagt ikke stol til han på bar. Der bruker vi bæresele😇

Skrevet

Vi hadde tripp trapp med eget bord så han satt ved siden av kjøkkenøya. 

Anonymkode: ceb94...754

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi hadde tripp trapp med eget bord så han satt ved siden av kjøkkenøya. 

Kan man få kjøpt eget bord til stolen? Har vurdert tripp trapp med spedbarnsinnlegg, men er så bortkasta hvis vi ikke kan bruke den når han blir større😬

Skrevet

Vet noen har en slik stol til å henge på bord, som de henger på barbenken. Ikea har forresten rimelige stoler med eget bord til.

Anonymkode: b31f3...f2a

Skrevet

Jeg har sett slike til å henge på bord, og det er jo et alternativ. Å gå for vippestol nå, og slik en senere. Men tripptrapp varer jo lenger... 

Den trenger strengt tatt ikke å være rimelig bare den er en god løsning💸

Skrevet
14 timer siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev:

Kan man få kjøpt eget bord til stolen? Har vurdert tripp trapp med spedbarnsinnlegg, men er så bortkasta hvis vi ikke kan bruke den når han blir større😬

Ja søk på Stokke Tray😊 

Skrevet
14 timer siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev:

Jeg skjønte det, trenger selvsagt ikke stol til han på bar. Der bruker vi bæresele😇

:fnise:

(Spørs om du ikke bør forklare, nøye og detaljert, at det også var en spøk.)

Anonymkode: 49794...6e6

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja søk på Stokke Tray😊 

Genialt🙌🏻

Skrevet

Hvorfor komplisere det? Ikea sin har jo bord, tripp trapp har bord. ..

Anonymkode: 4efa9...fa4

Skrevet

Tripptrapp. Newborn-sete først også bøyle med eget brett oppå senere. 

Anonymkode: 14a93...730

Skrevet

Vi kjøpte stol som kunne justeres i høyde meg eget bord. Ville ikke kjøpt tripp trapp, barna eeeelsker å klatre på dem når de blir eldre og det er slitsomt å passe på hvert sekund. Hadde tenkt til å kjøpe tripp trapp selv helt til vi var på besøk hos folk som hadde. 

Skrevet
1 time siden, Pobie skrev:

Vi kjøpte stol som kunne justeres i høyde meg eget bord. Ville ikke kjøpt tripp trapp, barna eeeelsker å klatre på dem når de blir eldre og det er slitsomt å passe på hvert sekund. Hadde tenkt til å kjøpe tripp trapp selv helt til vi var på besøk hos folk som hadde. 

Eh...hæ? Jeg har tre barn og tre tripp trapp stoler, klatring på dem har aldri vært noe problem. Barn skal jo uansett passes på da. De stolene er gull, fra babysete via eget bord og sete til store barn.

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Eh...hæ? Jeg har tre barn og tre tripp trapp stoler, klatring på dem har aldri vært noe problem. Barn skal jo uansett passes på da. De stolene er gull, fra babysete via eget bord og sete til store barn.

Begge mine ville bare klatre på dem dagen lang der vi var på besøk, og vi var der over en uke. Måtte sette vekk stolene utenom når vi spiste. Selvfølgelig passer jeg på dem, men det er jo slitsomt å ikke få gjort noe annet enn å passe på barn som vil klatre hele dagen. Og snur man ryggen til i ett minutt står de på stolene igjen, og det er jo faktisk farlig. 

Skrevet
14 timer siden, Pobie skrev:

Begge mine ville bare klatre på dem dagen lang der vi var på besøk, og vi var der over en uke. Måtte sette vekk stolene utenom når vi spiste. Selvfølgelig passer jeg på dem, men det er jo slitsomt å ikke få gjort noe annet enn å passe på barn som vil klatre hele dagen. Og snur man ryggen til i ett minutt står de på stolene igjen, og det er jo faktisk farlig. 

Da har du rett og slett umulige barn 🤪🙈 Lære dem nei kanskje? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...