Gå til innhold

Tiltakspenger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det også i helgene? For tiltaksveilederen min sier at jeg er i tiltak hver dag, selv når r jeg ikke er på møte med henne. For jeg har fått oppgaver hver dag av henne, selv i helgene. Men får han tiltakspenger for helger?!

Jeg glemte å spørre henne, og nå er det pinse. Meldekortet skal leveres i morgen! 

Anonymkode: 5b86f...125

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det også i helgene? For tiltaksveilederen min sier at jeg er i tiltak hver dag, selv når r jeg ikke er på møte med henne. For jeg har fått oppgaver hver dag av henne, selv i helgene. Men får han tiltakspenger for helger?!

Jeg glemte å spørre henne, og nå er det pinse. Meldekortet skal leveres i morgen! 

Helgene har du fri, og skal ikke krysse av for at du deltar. Oppgavene du har fått skal vel utføres på hverdagene?

Anonymkode: 0fe7a...4b9

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei, tiltakspenger er for mandag til fredag. Jeg regner med du er i et tiltak som er et 100% tiltak, men at du ikke har oppmøte mer enn en dag eller to i uka. Så lenge veilederen din sier at du er i tiltak hver dag, så skal du krysse for tiltak hver ukedag på meldekortet. Viktig å lese vedtaket du får om tiltakspenger, der står det gjerne noe om hvordan du skal føre meldekortene dine. I tillegg står det også hvor mange dager du er innvilget tiltakspenger. 

Anonymkode: 2d13f...405

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...