Gå til innhold

Har din 10 åring tiktok?

Anbefalte innlegg

23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Lurer på om jeg må gi etter snart, da alle vennene hennes har det og hun havner litt på utsiden av gjengen pga dette 

Anonymkode: 1c1d5...a5e

Er 11 men må vente et år til..

Anonymkode: d7790...399

Fortsetter under...

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg må gjøre det. Det var et spill jeg sa nei til, av gammel vane så og si, og det viste seg at aldersgrensen var satt pga vanskelighetsgrad og ikke pga vold osv. Han har heldigvis en storebror som er helt oppdatert på dette med spill, og han gir beskjed når mor blir for streng ;) 

Men utgangspunktet er at aldersgrenser skal holdes, så får heller unntakene komme etter hvert. Jeg er bare så forundret over at dette faktisk ikke praktiseres i så mange hjem. Er det fordi de ikke gidder å ta kampen, eller tenker de at det er greit å gi signaler om at regler følger vi bare når vi gidder? (retoriske spørsmål, ikke spesielt stilt til deg :) )

Anonymkode: 0ba58...301

Her må jeg gi ett så umodent svar å si at sønnen min får spille Fortnite selv om han ikke er gammel nok til det,pga vi gir etter for presset. De fleste guttene i klassen får spille Fortnite å han blir litt utenfor når han ikke fikk lov å spille online med de andre fra klassen. Itellegg snakker de mye om spillet på skolen å da følte sønnen min seg utenfor. Jeg syns egentlig ikke Fortnite er noe særlig verre enn Minecraft jeg,på Minecraft skyter og dreper de jo også.

Anonymkode: af137...68b

On 5/25/2020 at 8:59 PM, Anonym bruker said:

Lurer på om jeg må gi etter snart, da alle vennene hennes har det og hun havner litt på utsiden av gjengen pga dette 

Anonymkode: 1c1d5...a5e

Ja alle 3 har det :) de er 10 og 7, men jeg ser hele tiden, ikke noe farlig der

Anonymkode: caae3...06d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...