Anonym bruker Skrevet 25. mai 2020 #51 Skrevet 25. mai 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg forholder meg nøytral. Jeg kommer nok ikke til å omgås henne så mye. Vi har tre små barn og rimelig travelt. Hun har ingen barn så å møtes med barna er uaktuelt. Mannen treffer kompisene mest alene med mindre det er en bursdag eller noe. Jeg tipper at forholdet ikke er varig, han ble skikkelig forbanna da hun flørtet med kompisen, i tillegg har han flere søstre og kommer hun på kant med de så tror jeg forholdet ryker. Anonymkode: 25b5f...bfb OK, da ser jeg ikke helt hva problemet er uansett. Trodde dette var noen dere kom til å omgåes mye. Har selv enkelte som jeg personlig ikke ville valgt som venner, men som er kjæreste med mine venner, og som gjør mine venner lykkelige. Da er alt så bra som det kan bli, tenker jeg. Anonymkode: c3ac1...83f
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2020 #52 Skrevet 25. mai 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg forstår at det er vanskelig å møte seg selv i døra. Tenk litt på det neste gang du debatterer, så kanskje det blir litt bedre logikk i argumentasjonsrekken din. For eksempel er det ikke logisk at jeg tydeligvis skal tenke over hvordan jeg oppfører meg overfor en fremmed, mens du selv ikke trenger å gjøre akkurat det samme fordi jeg neppe er dama til noen du kjenner (?) Anonymkode: 61dea...862 Du får ha lykke til, videre i livet ditt Anonymkode: c3ac1...83f
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2020 #53 Skrevet 25. mai 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du får ha lykke til, videre i livet ditt Anonymkode: c3ac1...83f Takk i like, måte Anonymkode: 61dea...862
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2020 #54 Skrevet 25. mai 2020 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: OK, da ser jeg ikke helt hva problemet er uansett. Trodde dette var noen dere kom til å omgåes mye. Har selv enkelte som jeg personlig ikke ville valgt som venner, men som er kjæreste med mine venner, og som gjør mine venner lykkelige. Da er alt så bra som det kan bli, tenker jeg. Anonymkode: c3ac1...83f Jeg skrev jo i hi at jeg bare måtte få dette ut et sted. Ville ikke så mye annet enn å få tømt meg. 😊 Det må være lov innimellom eller? Anonymkode: 25b5f...bfb
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2020 #55 Skrevet 25. mai 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg skrev jo i hi at jeg bare måtte få dette ut et sted. Ville ikke så mye annet enn å få tømt meg. 😊 Det må være lov innimellom eller? Anonymkode: 25b5f...bfb Det finnes ikke noe forbud mot å tømme seg. Men da må du nok tåle at andre tenker det samme om deg, som du tenker om henne, at det ikke er særlig hyggelig gjort. Det blir litt som menn, som «bare vil ha noen å tømme seg i». Anonymkode: c3ac1...83f
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2020 #56 Skrevet 25. mai 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det finnes ikke noe forbud mot å tømme seg. Men da må du nok tåle at andre tenker det samme om deg, som du tenker om henne, at det ikke er særlig hyggelig gjort. Det blir litt som menn, som «bare vil ha noen å tømme seg i». Anonymkode: c3ac1...83f Har jeg på noen som helst måte i denne tråden uttrykt at jeg ikke tåler at folk ikke er enig? Jeg har registrert krangel der du har vært involvert, jeg har holdt meg langt unna det og skal også fortsette med dette. 😊 Anonymkode: 25b5f...bfb
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2020 #57 Skrevet 25. mai 2020 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har jeg på noen som helst måte i denne tråden uttrykt at jeg ikke tåler at folk ikke er enig? Anonymkode: 25b5f...bfb Nei, men det er ikke uenighet jeg reagerer på. Heller på holdningen om at noen mennesker er dårligere enn andre. Forstår f.eks. ikke hvorfor det liksom skal være så mye hyggeligere med kvinner som farer med slarv, enn med kvinner som påstår de er guttejenter. Anonymkode: c3ac1...83f
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2020 #58 Skrevet 25. mai 2020 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har registrert krangel der du har vært involvert, jeg har holdt meg langt unna det og skal også fortsette med dette. 😊 Anonymkode: 25b5f...bfb Ja, det gjør du nok klokt i Anonymkode: c3ac1...83f
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2020 #59 Skrevet 25. mai 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg tror nok heller det er for å skryte. "Se på meg, jeg er så spesiell og kul at jeg faktisk er hevet endel nivåer over deg". Anonymkode: 61dea...862 Det er det ikke for min del. Menn er faktisk mye enklere enn kvinner når det kommer til vennskap. De krever mindre, og det er lettere for meg å forholde meg til. Jeg har for så vidt ikke noe behov for å fortelle andre at jeg har flest venner av det motsatte kjønn. Kun hvis jeg må poengtere det for en kvinne som har interesse av mer enn vennskap med mine mannlige venner. Anonymkode: 3c443...816
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2020 #60 Skrevet 25. mai 2020 Ja gutter er lettere. Man kan bare ligge med dem 👍 derfor så mange sier det da 😅 Anonymkode: 3dc87...9bc
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2020 #61 Skrevet 25. mai 2020 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja gutter er lettere. Man kan bare ligge med dem 👍 derfor så mange sier det da 😅 Anonymkode: 3dc87...9bc Ja, for alle menn er billige horer? Anonymkode: 3c443...816
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2020 #62 Skrevet 25. mai 2020 Mange av de jeg har hørt si sånt, er akkurat i samme kategori som du beskriver HI. Kanskje ikke samme utseende, men likevel så er de smålige og sjalu om andre damer får oppmerksomhet. De ser ofte ikke selv at nettopp DE er årsaken til drama og spetakkel. Har inntrykk av at mange mangler litt sosiale antenner i så måte 😉 Anonymkode: a0587...1d2
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2020 #63 Skrevet 25. mai 2020 On 5/24/2020 at 10:23 AM, Anonym bruker said: Opp gjennom livet har jeg støtt på disse jentene/damene som sier, jeg kommer best overens med guttene, jeg orker ikke jentedrama osv. Måten det blir sagt på så virker det som det er en god egenskap. Jeg er så enkel å ha med å gjøre, jeg er annerledes og bedre enn en vanlig kvinne. Jeg har skjønt noe kvinner ikke skjønner. Nå har kompisen til mannen fått ny kjæreste som er denne typen. Har aldri hatt jentevenner fordi jenter er så enkle og bare lager drama.... haha. Og jeg må si at hun er som de andre jeg har møtt i den kategorien. De er ikke hyggelige. Mannen fortalte meg ar hun hadde flørtet så hardt med en annen kompis at hennes egentlige kjæreste hadde blitt sur, han hun flørtet med hadde blitt så ukomfortabel at han dro hjem. Til meg som liker feks å pynte meg med kjoler, ha neglelakk har hun sagt at slik overfladisk pynt er meningsløst da personen inni er viktigst. Selv er hun kledd som en på 20 med type utringninger og bukser der g-streng vises. I tillegg har hun fylt leppene. Dobbeltmoral? Slik jeg ser det så blir det drama rundt disse kvinnene fordi de selv skaper dramaet fordi de mangler sosial intelligens. Jeg kommer også godt overens men bare menn, men jeg setter umåtelig pris på mine venninner. Måtte bare få dette ut et sted. 😂 Anonymkode: 25b5f...bfb Mine 2 nærmeste venner er gutter, og de er jeg fantastisk er mest åpen med ❤️ så forstår hva du føler,men samtidlig har jeg veldig gode jentevenner også Anonymkode: 28d6e...372
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2020 #64 Skrevet 25. mai 2020 Har hatt en jobb med stort sett bare menn. Ikke mindre drama der altså. Dette er en klassisk statement som går igjen. Noen har hørt andre si det, gjentar det selv, vedtatt sannhet fordi man har hørt det så mange ganger. Bra folk finnes i begge kjønn og i alle aldre. Du kan møte en 80 år gammel dame du får øyeblikkelig kjemi med, du kan møte en jevnaldrende med mye felles som det ikke klaffer med overhodet. Anonymkode: b2afa...eae
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2020 #65 Skrevet 25. mai 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei, men det er ikke uenighet jeg reagerer på. Heller på holdningen om at noen mennesker er dårligere enn andre. Forstår f.eks. ikke hvorfor det liksom skal være så mye hyggeligere med kvinner som farer med slarv, enn med kvinner som påstår de er guttejenter. Anonymkode: c3ac1...83f Nå tror jeg du koker sammen veldig mye i eget hode. Anonymkode: 25b5f...bfb
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2020 #66 Skrevet 25. mai 2020 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Javel, men nå utviser du jo den samme problemadferden som hun siktet til. Du må ha det NØYAKTIG slik og NØYAKTIG sånn, ellers nekter du å forstå. Slike ting slipper man oftest med menn, det er ikke til å komme forbi. Og det er utrolig slitsomt med folk som skal ha ting på en bestemt måte ellers blir det drama. Anonymkode: c3ac1...83f Det er utrolig slitsomt med folk som bruker ordene til det de betyr? Jeg kan ikke late som om «skjønner humoren» er synonymt med «tåler humoren», og det er heller ikke noe «drama» i å anta at ord betyr det de betyr... snarere omvendt! Anonymkode: 5abba...d80
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2020 #67 Skrevet 25. mai 2020 På 24.5.2020 den 10.23, Anonym bruker skrev: Opp gjennom livet har jeg støtt på disse jentene/damene som sier, jeg kommer best overens med guttene, jeg orker ikke jentedrama osv. Måten det blir sagt på så virker det som det er en god egenskap. Jeg er så enkel å ha med å gjøre, jeg er annerledes og bedre enn en vanlig kvinne. Jeg har skjønt noe kvinner ikke skjønner. Nå har kompisen til mannen fått ny kjæreste som er denne typen. Har aldri hatt jentevenner fordi jenter er så enkle og bare lager drama.... haha. Og jeg må si at hun er som de andre jeg har møtt i den kategorien. De er ikke hyggelige. Mannen fortalte meg ar hun hadde flørtet så hardt med en annen kompis at hennes egentlige kjæreste hadde blitt sur, han hun flørtet med hadde blitt så ukomfortabel at han dro hjem. Til meg som liker feks å pynte meg med kjoler, ha neglelakk har hun sagt at slik overfladisk pynt er meningsløst da personen inni er viktigst. Selv er hun kledd som en på 20 med type utringninger og bukser der g-streng vises. I tillegg har hun fylt leppene. Dobbeltmoral? Slik jeg ser det så blir det drama rundt disse kvinnene fordi de selv skaper dramaet fordi de mangler sosial intelligens. Jeg kommer også godt overens men bare menn, men jeg setter umåtelig pris på mine venninner. Måtte bare få dette ut et sted. 😂 Anonymkode: 25b5f...bfb Du ser ikke ironien i ditt eget innlegg skjønner jeg Anonymkode: 51ea9...1c3
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2020 #68 Skrevet 25. mai 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei, men det er ikke uenighet jeg reagerer på. Heller på holdningen om at noen mennesker er dårligere enn andre. Forstår f.eks. ikke hvorfor det liksom skal være så mye hyggeligere med kvinner som farer med slarv, enn med kvinner som påstår de er guttejenter. Anonymkode: c3ac1...83f Så du mener det finnes to typer kvinner. En som er guttejente og en som slarver? Spennende holdning. Hvilken type er du? 😊 Anonymkode: 25b5f...bfb
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2020 #69 Skrevet 25. mai 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du ser ikke ironien i ditt eget innlegg skjønner jeg Anonymkode: 51ea9...1c3 Selvsagt gjør jeg dét, likevel må det være lov å sukke anonymt på et forum om dette da min erfaring er denne? Du er aldri bittelitt dobbeltmoralsk? Du har aldri gjort ting du hisser deg opp når andre gjør det samme? Kudos til deg for å holde din sti ren. Jeg er langt fra feilfri, har heller ikke påstått dette. 😊 Anonymkode: 25b5f...bfb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå