Anonym bruker Skrevet 24. mai 2020 #26 Skrevet 24. mai 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kan jeg spørre om noe? Hvordan fungerer dette før muslimer som bosetter seg f.eks. nord i Nord-Norge? Da tenker jeg på Ramadan når der går mot sommer og det nesten er midnattssol. Hvis det ikke er solnedgang og soloppgang, hva gjør en da? Anonymkode: 0322a...c2a De følger tidene til Oslo. Anonymkode: c26d6...ecd
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2020 #27 Skrevet 24. mai 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: De følger tidene til Oslo. Anonymkode: c26d6...ecd Ok, uansett hvor i landet man bor? Takk for svar! Dette har jeg faktisk lurt litt på en stund. Anonymkode: 0322a...c2a
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2020 #28 Skrevet 24. mai 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Kan jeg spørre om noe? Hvordan fungerer dette før muslimer som bosetter seg f.eks. nord i Nord-Norge? Da tenker jeg på Ramadan når der går mot sommer og det nesten er midnattssol. Hvis det ikke er solnedgang og soloppgang, hva gjør en da? Anonymkode: 0322a...c2a Da kan man følge tiden til nærmeste muslimske land, evt Mekka. Anonymkode: 51723...1aa
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2020 #29 Skrevet 24. mai 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Ok, uansett hvor i landet man bor? Takk for svar! Dette har jeg faktisk lurt litt på en stund. Anonymkode: 0322a...c2a Vi bor på Vestlandet. Har en nabo som faster og han fulgte tiden her. Som vil si at han ikke kunne spise mellom ca 04:30- 22:30. Er kun de stedene der solen er oppe hele tiden, som f.eks nord Norge og sommeren at de kan følge en annen tid. Anonymkode: 51723...1aa
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2020 #30 Skrevet 24. mai 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Ok, uansett hvor i landet man bor? Takk for svar! Dette har jeg faktisk lurt litt på en stund. Anonymkode: 0322a...c2a Det vet jeg ikke helt sikkert. Mulig det varierer. De jeg kjenner her på vestlandet har fortalt at de med midtnattsol følger Oslo. Det samme gjør de og deres krets. Hva andre gjør rundt i landet vet jeg ikke. Anonymkode: c26d6...ecd
Admin Skrevet 24. mai 2020 #31 Skrevet 24. mai 2020 Tråden er ryddet for nedsettende innlegg og svar til dette. Admin
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2020 #32 Skrevet 24. mai 2020 Alt dette varierer jo. I enkelte miljøer i Norge passer moralpolitiet på at du ikke "bryter fasten", og så blir det hets og problemer for familien hvis du gjør det. Men det er jo den milde og "vestlige" varianten som hylles i media. Anonymkode: a3156...3e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå