Gå til innhold

Det å suge p*kk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det der med den salmiakklukta. Hva er det? Mannen min har det og, og det er så guffent. 

Anonymkode: 482ef...a4c

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det der med den salmiakklukta. Hva er det? Mannen min har det og, og det er så guffent. 

Anonymkode: 482ef...a4c

Tiss...

Anonymkode: 93c80...19b

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og hva er så gøy med det?

Anonymkode: 95329...613

Det er mere trist. 😭

Anonymkode: d88e4...525

Skrevet
On 5/23/2020 at 8:00 PM, Anonym bruker said:

Er det noe du liker / blir tent av?

Du gjør det, men får ingen glede av det (pliktløp)?

Noe du ikke gjør?

Anonymkode: ee093...369

Jeg suger gjerne, og blir tent, så lenge han er helt ren

Anonymkode: 79ba2...2ec

Skrevet

Det har jeg aldri gjort, det byr meg helt imot

Anonymkode: ad5af...93c

Skrevet
På 24.5.2020 den 7.55, Anonym bruker skrev:

Tiss...

Anonymkode: 93c80...19b

Nei, kommer fra inni. Han er helt rein utenpå. Men når det er sagt, han han sinnsykt stram tisselukt (det stinker på badet når han har vært på do og tisset). Sæden hans lukter sykt stramt og er klumpete, nesten som melk som har stått i kjøleskap for lenge. Kanskje han vare har litt råtne kroppsvæsker..? Eksen, derimot, hadde ingen lukt og sæden var som fløte... men igjen, psykopatiske tilbøyeligheter🙄

Anonymkode: 1f3f2...805

Skrevet
På 23.5.2020 den 22.44, Anonym bruker skrev:

Det er derfor noen menn passer som elskere, men ikke noe mer. Noen menn passer veldig godt til det...

Anonymkode: b21b3...88e

VELDIG godt 😬 Så gjelder det bare å begrense bruken av de til innenfor sengas fire kanter..!

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, kommer fra inni. Han er helt rein utenpå. Men når det er sagt, han han sinnsykt stram tisselukt (det stinker på badet når han har vært på do og tisset). Sæden hans lukter sykt stramt og er klumpete, nesten som melk som har stått i kjøleskap for lenge. Kanskje han vare har litt råtne kroppsvæsker..? Eksen, derimot, hadde ingen lukt og sæden var som fløte... men igjen, psykopatiske tilbøyeligheter🙄

Grøss ;)

Men seriøst, det kan ha med hvor mye han drikker og hva han spiser å gjøre. Ev. kan også tobakk og noen medisiner også virke inn.

Drikker han nok? Spiser han sunt? Noen matvarer kan gi mye strammere kropps- og/eller urinlukt. Og så kan det også være viktig å bevege seg og trene nok.

Anonymkode: 8391f...1f0

Skrevet

Jeg er ingen fan nei. Etter at mannen min la på seg en del og fikk svetteutslett i lysken han driver på å klør på så det er helt rødt der nede frister det ikke veldig å stikke fjeset dit. Han syns også jeg bør gi han en blowjob fra tid til annen, men det er aldri snakk om å returnere tjenesten. Da gidder jeg faktisk ikke når jeg i utgangspunktet ikke liker det.

Anonymkode: 3ab6b...912

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da får han i seg for lite væske. Gi ham ananasjuice! Mye!

Anonymkode: 38741...2ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...