Gå til innhold

er det mulig å sy innlegg i en badedrakt? :P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nok en gang har jeg kjøpt en badedrakt som ikke ser fin ut på meg for ser jo ut som det er gutt som har den på seg siden jeg har to blåbær av noen pupper :P Trenger desperat en badedrakt i sommer så jeg ikke må gå nok en sommer uten å bade fordi jeg ikke klarer tanken på å bruke en badedrakt eller bikini jeg ikke ser okey ut i. Liker best badedrakt siden den dekker mest. Tror du det er mulig å sy inn pushup innlegg i badedrakten? :P Har mange pushup bher å er så fornøyd med de! Trenger noe sånt i badedrakten :P

Anonymkode: aae58...bef

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nok en gang har jeg kjøpt en badedrakt som ikke ser fin ut på meg for ser jo ut som det er gutt som har den på seg siden jeg har to blåbær av noen pupper :P Trenger desperat en badedrakt i sommer så jeg ikke må gå nok en sommer uten å bade fordi jeg ikke klarer tanken på å bruke en badedrakt eller bikini jeg ikke ser okey ut i. Liker best badedrakt siden den dekker mest. Tror du det er mulig å sy inn pushup innlegg i badedrakten? :P Har mange pushup bher å er så fornøyd med de! Trenger noe sånt i badedrakten :P

Kan du ikkje bruke bikini under badedrakt då? 

Anonymkode: 318dc...f9d

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan du ikkje bruke bikini under badedrakt då? 

Anonymkode: 318dc...f9d

prøvde å bruke pushup bh under men det ser du veldig tydlig så det ble ikke så fint.

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

hvorfor opererer du ikke puppene?

Anonymkode: b31c6...be8

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hehe fordi ikke alle har ræva full i penger :P

Skrevet

Da hadde jeg heller kjøpt meg en badedrakt med innlegg

Anonymkode: 2a23b...0d5

Skrevet

Ser ut som alle badedraktene du linker til begynner på str 36 å jeg pleier å bruke 34 til vanlig.Kjøper jeg for stor badedrakt så vil det nok uansett ikke se fint ut dessverre. 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da hadde jeg heller kjøpt meg en badedrakt med innlegg

Anonymkode: 2a23b...0d5

Ser ut som de begynner på str 36 å jeg pleier å bruke 34 til vanlig i alle klær.Kjøper jeg for stor badedrakt så sitter den nok ikke fint uansett.

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hehe fordi ikke alle har ræva full i penger :P

Håper du en dag får råd. vet hvordan du har det ❤

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Seriøst? For et svar..

Anonymkode: 16871...598

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Håper du en dag får råd. vet hvordan du har det ❤

Da må jeg hvertfall bytte jobb,for nå jobber jeg i barnehage å er alenemamma.Blir ikke rik av det for å si det sånn.

Skrevet

Jeg har også samme problem. Kunne trengt en operasjon der man tar fettet fra baken og putter det i brystene. Prisen på operasjonen er 54.000,- dersom jeg husker korrekt. 

Mitt råd: fremhev det du er fornøyd med. Og elsk kroppen din. Den er fin som den er.

Anonymkode: c955c...4a0

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har også samme problem. Kunne trengt en operasjon der man tar fettet fra baken og putter det i brystene. Prisen på operasjonen er 54.000,- dersom jeg husker korrekt. 

Mitt råd: fremhev det du er fornøyd med. Og elsk kroppen din. Den er fin som den er.

Anonymkode: c955c...4a0

Det rådet fungerer dessverre ikke på meg. Ifjor var det 33 grader å jeg var helt kokt,men fikk meg likevel ikke til å gå med bikini/badedrakt så jeg kunne bade skikkelig for føler meg ikke fin i det.

Skrevet

Har nå heller bestillt to badedrakter med innlegg og en bikini med innlegg. Så nok en gang håper jeg at noe av det passer. Takk til du som kom med link til en badedrakt fra Ellos bestillte den ene,ettersom en kunde mente at den var liten i størrelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...