Gå til innhold

er det stor forskjell på billig og dyr sykkel?

Anbefalte innlegg

Jeg er alenemamma og uten jobb nå for tiden så blir ikke aktuelt å kjøpe ny sykkel. Men kom over en sykkel til 400 kr i nærheten av her jeg bor så jeg vurderte å kjøpe. Merket er "Bits" å det har jeg aldri hørt om før. Ser at det er den billigste barnesykkel de har på xxl til den aldersgruppen. Er det er ett dårlig kjøp å kjøpe en sånn billigsykkel? Barnet blir 9 år i år. Det ligger masse billige DBS sykler til salgs også men de så ikke akkurat fine ut å full i rust. Mens billigsykkelen jeg ser på ser veldig fin ut så derfor jeg vurderte den.

Anonymkode: 7415b...9b6

Fortsetter under...

Forskjellen på dyr og billig sykkel er gjerne tyngden på sykkelen, noen av billigsyklene (som Biltema sine) er veldig tunge.

Så jeg ville sett på vekten, men de fleste syklene de selger i sportsbutikkene er ok altså.

Anonymkode: df628...090

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Forskjellen på dyr og billig sykkel er gjerne tyngden på sykkelen, noen av billigsyklene (som Biltema sine) er veldig tunge.

Så jeg ville sett på vekten, men de fleste syklene de selger i sportsbutikkene er ok altså.

Anonymkode: df628...090

syklene til Biltema styrer jeg bevisst unna for har hørt mye negativt om de.Føler litt tryggere å gå for en sykkel som selges i sportbutikk.

Annonse

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De skal jo sykle på den, ikke dra den etter seg. 

Anonymkode: b234c...367

Skal han sykle til skolen er det mange bratte oppover bakker som han hvertfall ikke enda klarer å sykle opp,så da må han gå opp bakken med den.Til nå har vi hatt DBS sykkel som vi kjøpte billig brukt men nå er den blitt liten så derfor skal vi nå kjøpe en sykkel brukt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...