Gå til innhold

Zalando og retur av varer

Anbefalte innlegg

Noen her som har returnert varer til Zalando?

Hvordan var erfaringen, hvor lang tid tok det og hvilken betalingmetode brukte dere (faktura, kort, paypal)?

Det løpeskoen jeg bruker er jeg ikke helt fornøyd med siden den siste modellen et litt smalere foran.
Har funnet en annen modell i samme merke som skal være veldig lik, men har mer demping der jeg ønsker det, og er bredere foran.
Har lett etter dem i flere sportsbutikker for å prøve dem, men de er utsolgt over alt.
Vurderer å kjøpe dem, og eventuelt returnere dem dersom de ikke sitter slik jeg ønsker de skal sitte.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144402444-zalando-og-retur-av-varer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Returnert masse. Ukomplisert, så lenge du har printer. De sender ikke med returskjema, så det er litt mer tungvindt hvis du ikke kan printe selv.

Aldri hatt problemer, bare husk å få kvittering når du leverer inn pakken. Varierer veldig hvor lang tid det tar, fra dager til uker. Kan ikke si at betalingsmetoden har hatt noe å si. 

Anonymkode: ce71b...912

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Returnert masse. Ukomplisert, så lenge du har printer. De sender ikke med returskjema, så det er litt mer tungvindt hvis du ikke kan printe selv.

Aldri hatt problemer, bare husk å få kvittering når du leverer inn pakken. Varierer veldig hvor lang tid det tar, fra dager til uker. Kan ikke si at betalingsmetoden har hatt noe å si. 

Tusen takk for svar, har både printer her hjemme og på jobb :)

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes ikke det var noe komplisert uten printer heller. Jeg sendte bare en mail, og fikk returskjema tilsendt i posten veldig fort.

Anonymkode: 780c7...2d2

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har gjort det en gang.m veldig god erfaring. Jeg hadde betalt med kort, hadde pengene tilbake på konto samme dag som jeg hadde sendt returen

Det høres rart ut. De gir vel ikke penger tilbake før de har mottatt returen og sjekket at den inneholder de plaggene den skal? Du kunne jo ha stappet returesken full av gamle truser for alt de visste. 

Anonymkode: 959af...598

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg synes ikke det var noe komplisert uten printer heller. Jeg sendte bare en mail, og fikk returskjema tilsendt i posten veldig fort.

Det gjorde jeg en gang også. Skjemaet kom ikke. Så fikk jeg inkassokrav. Skrev til kundeservice at jeg ikke hadde mottatt lappen. De trodde meg ikke, men gikk med på å sende meg den som fil slik at jeg måtte få den printet ut likevel. Gjorde det og returnerte. Fikk pengene tilbake. DA kom returlappen, over to måneder senere!

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det høres rart ut. De gir vel ikke penger tilbake før de har mottatt returen og sjekket at den inneholder de plaggene den skal? Du kunne jo ha stappet returesken full av gamle truser for alt de visste. 

De kan trekke penger i etterkant, hvis de ikke mottar det de skal

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det gjorde jeg en gang også. Skjemaet kom ikke. Så fikk jeg inkassokrav. Skrev til kundeservice at jeg ikke hadde mottatt lappen. De trodde meg ikke, men gikk med på å sende meg den som fil slik at jeg måtte få den printet ut likevel. Gjorde det og returnerte. Fikk pengene tilbake. DA kom returlappen, over to måneder senere!

Hmm, var kanskje veldig heldig jeg

31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De kan trekke penger i etterkant, hvis de ikke mottar det de skal

Med hvilken hjemmel kan de trekke penger fra din konto?
Mener ikke å krangle, jeg lurer virkelig,

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Med hvilken hjemmel kan de trekke penger fra din konto?
Mener ikke å krangle, jeg lurer virkelig,

Det vet jeg ikke, men det sto på bekreftelsen jeg fikk på mail

"Dersom det mangler noen artikler når vi mottar returen på lageret, reserverer vi retten til å trekke tilbake kjøpsbeløpet for disse".

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...