Anonym bruker Skrevet 17. mai 2020 #26 Skrevet 17. mai 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Ja han sutret hele i dag om at han ikke fikk kjøre den bilen. Det har han gjort før også. Litt usikker på registrering men tror det er en sen 83 modell. Så akkurat før påbudet om belte kom. Jeg er så innmari lei den kranglingen og at jeg blir sett på som hysterisk. Argumentet hans er jeg følger bare loven jeg. Han er normalt en fornuftig og god far men akkurat her skorter det noe voldsomt. Når vi snakker om det er det som om noen har puttet en tier i han for han fortsetter med samme argument om igjen og om Igjen. Anonymkode: 2764e...468 Kan dere ikke se om dere kan montere belter i den da? Anonymkode: b18d4...92a
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2020 #27 Skrevet 17. mai 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kan dere ikke se om dere kan montere belter i den da? Anonymkode: b18d4...92a Jo det er planen men dette er hans greie jeg har sagt det 10000 ganger før hva han skal gjøre for å kjøre men det nytter ikke. Han har til og med kjøpt beltene for to ett år siden !! Montert er de ikke Anonymkode: 2764e...468
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2020 #28 Skrevet 17. mai 2020 Det går fint an å ettermontere bilbelter. Får han det ikke til selv, så få det gjort på verksted. Vi har en 73 modell 'muskelbil' der vi monterte 3-punkseler bak, slik at vi kan bruke barnesete. Helt uaktuelt at minstemann satt på uten barnesete. Anonymkode: 7c5f8...379
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå