Gå til innhold

Hva skal dere i sommer?

Anbefalte innlegg

Vi skulle egentlig både til Spania, Danmark og Sverige. Det er skrinlagt!

Nå satser vi alt på knallsommer og varmt. Mye ute med båten, bading og grilling der, en uke hos svigermor, en tur til Bergen og en tur nedover Sørlandet. Ellers hjemme.

Hva med dere?

Anonymkode: fac22...bc5

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144402287-hva-skal-dere-i-sommer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sognefjellsveien, Galdhøpiggen, moskussafari på Dovrefjell, Trollstigen, Geiranger, Sæbø, Loen. Får låne bobil. 

Anonymkode: 1a582...e4b

Loen ❤️❤️ Da må dere bade på Alexandra 😊

Anonymkode: 1cf68...1b6

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Anbefaler egentlig å parkere bobilen for ei natt på hotellet. Fantastisk mat og fasiliteter ❤️

Vi bodde på hotellet der i vinterferien. Nydelig mat, flott badeanlegg og selvfølgelig tur med skyliften. 😊

Annonse

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Anbefaler egentlig å parkere bobilen for ei natt på hotellet. Fantastisk mat og fasiliteter ❤️

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi bodde på hotellet der i vinterferien. Nydelig mat, flott badeanlegg og selvfølgelig tur med skyliften. 😊

Herlig ❤️❤️

og her var en nyhetssak om hotellet 😊 Første jeg så etter at jeg hadde skrevet innlegget om Alexandra

https://www.nrk.no/vestland/ferie-2020_-slik-reagerer-reiselivsnaeringa-pa-reiserad-1.15018472

Annonse

Vi har absolutt null planer. Får se hvordan verden er når sommeren kommer.. Kanskje vi hopper i bilen og drar på telttur rundt i landet. Eller bare er hjemme og finner på noe dag for dag. Jeg aner ikke og det er litt deilig. 

Anonymkode: b1c05...af7

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har absolutt null planer. Får se hvordan verden er når sommeren kommer.. Kanskje vi hopper i bilen og drar på telttur rundt i landet. Eller bare er hjemme og finner på noe dag for dag. Jeg aner ikke og det er litt deilig. 

Anonymkode: b1c05...af7

Samme her. Værmeldinga bestemmer. Har ei lang liste med ting jeg vil oppleve i Norge, 

Anonymkode: d6195...014

On 5/15/2020 at 4:30 PM, Anonym bruker said:

Vi skulle egentlig både til Spania, Danmark og Sverige. Det er skrinlagt!

Nå satser vi alt på knallsommer og varmt. Mye ute med båten, bading og grilling der, en uke hos svigermor, en tur til Bergen og en tur nedover Sørlandet. Ellers hjemme.

Hva med dere?

Anonymkode: fac22...bc5

Vi hadde bestilt til hellas og usa iår, det blir det ikke noe av, men tar det til påske og sommerferien neste år :)

vi skal være på hytta stort sett hele tiden, men en uke på fjellet og en i lofoten :)

Anonymkode: 9e59a...2a0

I sommer skal jeg surfe, stå på vannski og bade, ja denne sommeren tror jeg blir fin..

Vi skal på hytta i Synnfjell og på hytta til min far i Lierne. Besøke slekt i Trøndelag. På vår egen hytte skal vi rehabilitere soverommet vårt.. man kan se dagslys inn ved gulvlista, så fint at vi ikke skulle på annen ferie likevel. Hadde tenkt oss til England, men det blir et annet år. Datteren skal kanskje på rideleir. 

Anonymkode: a1152...f5b

Vi skal en tur på Hardangervidda, til Trondheim for å besøke slekt, innom Hunderfossen på Øyer og besøke familie i Asker/Oslo. Det blir en kjempefin ferie og akkurat lik den vi har hatt i flere år. Alle gleder seg. 

Når jeg ser hva folk har hatt som reiseplaner tenker jeg at det er mye penger blant folk. 

Anonymkode: 12b31...cba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...