Gå til innhold

16 åring på telttur med venner.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for svar dere. Ser at jeg kanskje er i overkant bekymret 🙈 så jeg tar det til meg og prøver å tenke at så lenge vi er tilgjengelige og edru, så ringer de. Vi er ikke typen som blir sinte hvis de driter seg ut, bare de tar kontakt. Skal kjøre ut litt utstyr nå og snakke med de om at telefonen er på uansett hva. Så får vi håpe det går bra og de er mer fornuftige enn hva jeg var (selv om det gikk jo bra med meg og da)

Anonymkode: 90afd...6ab

Skrevet

🙈 Jeg var på interrail til Hellas da jeg var 17... sammen to venninner på samme alder... Og vi var på hytteturer alene fra vi var 14. Da hadde vi ikke mobiltelefon engang, så ingen kunne sjekke oss. Og det var HERLIG å få klare seg litt selv - vi lærte masse av det! 😀

Anonymkode: 9caf8...545

Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar dere. Ser at jeg kanskje er i overkant bekymret 🙈 så jeg tar det til meg og prøver å tenke at så lenge vi er tilgjengelige og edru, så ringer de. Vi er ikke typen som blir sinte hvis de driter seg ut, bare de tar kontakt. Skal kjøre ut litt utstyr nå og snakke med de om at telefonen er på uansett hva. Så får vi håpe det går bra og de er mer fornuftige enn hva jeg var (selv om det gikk jo bra med meg og da)

Det går sikkert bra 😉

Det er ikke lett å slippe taket på barna 

Anonymkode: 76ae1...f66

Skrevet
On 5/15/2020 at 4:10 PM, Anonym bruker said:

Kjenner dette er en ny terskel for meg, men gjorde det jo selv. Hvor ofte er det innafor å reise ut for å sjekke de? Tenkte en gang ut på kvelden og så sjekke en gang i løpet av natten. 

Kjære vene for en hønemor 😏😩

Anonymkode: 13829...0f6

Skrevet

Etter å ha sett hva som har skjedd i helga, så støtter jeg HI i å være tett på. 

Anonymkode: fa095...43a

Skrevet
På 15.5.2020 den 18.16, Anonym bruker skrev:

Er dette utstyr de har bedt deg om å kjøre ut?

Er det noen grunn til at de skulle tro at telefonen din ikke er på?

Jeg synes det er bra du tar deg i ting, men du har tilsynelatende et godt stykke igjen.

Det at de vet at de kan ringe og at du holder deg edru, er mer enn nok!

Dette er 16-åringer, ikke 13-åringer. 

Anonymkode: 2736e...c7b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...