Gå til innhold

Trenger tips til små koselige , litt morsomme smågaver til40- åring.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal holde en tale for søsteren min som snart blir 40. Tenkte å gi noen gaver underveis i talen. Både hyggelige og noen litt morsomme gaver. 
Det skal bunne ut i et gavekort på spa. 
Foreløpig har jeg: Rynkekrem, et blad, ansiktsmaske, god kaffe, ..... mulig noen « piller» mot det ene og det andre . Har googlet overlevelseskoffert for 40- åringer men fant ikke så mye🙈 

Blir glad for alle tips jeg kan få!! 

Anonymkode: ddf85...2e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skal holde en tale for søsteren min som snart blir 40. Tenkte å gi noen gaver underveis i talen. Både hyggelige og noen litt morsomme gaver. 
Det skal bunne ut i et gavekort på spa. 
Foreløpig har jeg: Rynkekrem, et blad, ansiktsmaske, god kaffe, ..... mulig noen « piller» mot det ene og det andre . Har googlet overlevelseskoffert for 40- åringer men fant ikke så mye🙈 

Blir glad for alle tips jeg kan få!! 

Hvis du holder en tale som også ser tilbake kan du jo inkludere elementer fra barndom og ungdom.. f.eks hvis hun har hatt noen oppheng som har definert henne i ulike perioder av livet.. 

En spesiell hårspray, favorittsjokolade, date deodorant (merket), Boyband osv.

Anonymkode: ddeb5...b8a

Skrevet
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du holder en tale som også ser tilbake kan du jo inkludere elementer fra barndom og ungdom.. f.eks hvis hun har hatt noen oppheng som har definert henne i ulike perioder av livet.. 

En spesiell hårspray, favorittsjokolade, date deodorant (merket), Boyband osv.

Anonymkode: ddeb5...b8a

Så bra tips!! Tusen takk❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...