Anonym bruker Skrevet 14. mai 2020 #1 Skrevet 14. mai 2020 Jeg har stripet håret hos frisøren min i et par år nå. Det er ganske lyst. Tenkte at siden det er veldig kostbart å gjøre dette hos frisør, så skulle jeg gjøre dette selv hjemme. Bare ta etterveksten. Det ble for så vidt ok, men det er litt gulskjær i det. Er det slik at jeg må ta ny behandling, eller kan jeg prøve å lysne dette ved bruk av sølv-sjampo? Noen som vet? Anonymkode: d3efa...185
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2020 #2 Skrevet 14. mai 2020 Prøve sølvshampoo og balsam først,- før en evt ny runde. Er det bare litt gulskjær kan det holde i massevis. Har også hørt veldig mye fint om denne: https://www.blivakker.no/product/harpleie/behandling/leave-in-harkur/3094611/revlon-professional-nutri-color-creme-1002-white-platinum-270ml (finnes også på Normal) Tror det var en blogger,- hun kaller seg "Supporterfrue" skrøt veldig av denne.- hun har stripet/Bleket hår som gulner,- som det gjør til oss alle Anonymkode: d043e...c3e
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2020 #3 Skrevet 14. mai 2020 Kan du ikke dra innom frisør å ta en gloss som demper gulskjæret? Det er ikke like dyrt 😀 Hvis det er etterveksten som er gul å ikke resten kan det bli stor forskjell mellom det gule å det hvite. Anonymkode: 51fba...164
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2020 #4 Skrevet 14. mai 2020 Tusen takk for tips. Skal sjekke det ut 🙂 Anonymkode: d3efa...185
Eliseflisa Skrevet 14. mai 2020 #5 Skrevet 14. mai 2020 Du skal ikke bruke sølvshampo…. Du skal bruke blå eller lilla... Blå hvis det er orange toner og lilla om det er mer gult... Sølvshampo er for å bevare ett platinablondt hår... ikke fjerne gulfarge - det har jeg lært av min frisør i allefall
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2020 #7 Skrevet 14. mai 2020 2 timer siden, Eliseflisa skrev: Du skal ikke bruke sølvshampo…. Du skal bruke blå eller lilla... Blå hvis det er orange toner og lilla om det er mer gult... Sølvshampo er for å bevare ett platinablondt hår... ikke fjerne gulfarge - det har jeg lært av min frisør i allefall Oi, det var godt du sa! Kan man ta lillasjampo i kun det som er tatt av ettervekst tror du eller må jeg ta hele håret med det? HI Anonymkode: d3efa...185
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2020 #8 Skrevet 14. mai 2020 Lilla-sjampo er det beste her ja. Kun for å få bort det gule. Bør ikke brukes for ofte, hvis det er en av de veldig sterkt lilla. Anonymkode: 58f58...102
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2020 #9 Skrevet 14. mai 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Oi, det var godt du sa! Kan man ta lillasjampo i kun det som er tatt av ettervekst tror du eller må jeg ta hele håret med det? HI Anonymkode: d3efa...185 Ta hele håret. Anonymkode: 58f58...102
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2020 #10 Skrevet 14. mai 2020 Jeg har lysnet håret selv i mange år, etter mye prøving og feiling har jeg funnet det som funker. Jeg er mørk kommuneblond naturlig, lysner først ettervekst med bleking, blir som oftest veldig lyst/gulskjær, men farger over med ekstra lys askeblond. Fargen blir kald og naturlig. Håret mitt tåler mye behandling, men vet at andre ødelegger håret sitt, så du må bare prøve deg frem. Anonymkode: 7427e...936
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå