Anonym bruker Skrevet 13. mai 2020 #1 Skrevet 13. mai 2020 Skal bruke bjørkeris til dekorasjon, hvor lenge før kan jeg plukke uten at det blir stygt tro? Anonymkode: 9ebd1...094
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2020 #2 Skrevet 13. mai 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Skal bruke bjørkeris til dekorasjon, hvor lenge før kan jeg plukke uten at det blir stygt tro? Anonymkode: 9ebd1...094 Det holder seg godt. Du kan nok trygt plukke nå hvis det skal stå i vann. Siden det er som det er i år regner jeg med det pyntes for nærmeste familie som du kjenner godt? Ellers er bjørk et lite helvete for tusenvis av allergikere😬🤧 Anonymkode: 64186...104
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2020 #3 Skrevet 13. mai 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det holder seg godt. Du kan nok trygt plukke nå hvis det skal stå i vann. Siden det er som det er i år regner jeg med det pyntes for nærmeste familie som du kjenner godt? Ellers er bjørk et lite helvete for tusenvis av allergikere😬🤧 Anonymkode: 64186...104 Takk for svar haha ja, heldigvis kun til utendørs pynt, og ingen er plaget av allergi Hi Anonymkode: 9ebd1...094
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå