Anonym bruker Skrevet 13. mai 2020 #1 Skrevet 13. mai 2020 Hvor i huteste kan jeg betale med PayPal? Jeg trenger konkrete steder. Jeg har ikke hatt det før, men en venninne insisterte på å betale sin gjeld til meg over paypal. Jeg kan ikke overføre de til egen konto da jeg får Nav støtte nå, og vil ikke ha tilbakebetalt gjeld registrert som lønn! Anonymkode: 1292c...75c
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2020 #2 Skrevet 13. mai 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor i huteste kan jeg betale med PayPal? Jeg trenger konkrete steder. Jeg har ikke hatt det før, men en venninne insisterte på å betale sin gjeld til meg over paypal. Jeg kan ikke overføre de til egen konto da jeg får Nav støtte nå, og vil ikke ha tilbakebetalt gjeld registrert som lønn! Anonymkode: 1292c...75c Mange nettbutikker, Netflix alt mulig egt. Anonymkode: 31560...e8d
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2020 #3 Skrevet 13. mai 2020 Jeg bruker paypal mye, i veldig mange forskjellige nettbutikker, og på nettbuss. Kjøper alt fra billetter til håndballkamp til neglelakk med paypal Men jeg har ikke penger stående der da, jeg har kredittkortet knyttet opp dit så det jeg betaler blir trukket fra kortet. Anonymkode: ead59...c55
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2020 #4 Skrevet 13. mai 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg bruker paypal mye, i veldig mange forskjellige nettbutikker, og på nettbuss. Kjøper alt fra billetter til håndballkamp til neglelakk med paypal Men jeg har ikke penger stående der da, jeg har kredittkortet knyttet opp dit så det jeg betaler blir trukket fra kortet. Anonymkode: ead59...c55 Et paypal kredittkort? Hi Anonymkode: 1292c...75c
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2020 #5 Skrevet 13. mai 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Et paypal kredittkort? Hi Anonymkode: 1292c...75c Nei, men du kan registrere kortet ditt der så fungerer de som en sikker mellommann på en måte. Summen blir trekt fra kortet ditt av paypal også betaler de videre til dem du har kjøpt fra. Da får ingen vite kortopplysningene dine når du betaler noe på nett. Anonymkode: ead59...c55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå