Gå til innhold

Champagnefrokost på 17. mai🍾

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pga barnetog og stress har vi aldri hatt særlig frokost hjemme på 17. mai, men i år skal vi jo ikke noe annet, så da kan vi ta oss en liten skål i hjemmets lune rede. 

Men hva serverer man av mat? Vanlig, god frokost med ferskt brød og godt pålegg? Smitter? Kaker? 

Tips ønskes 🇳🇴

Anonymkode: 9767f...258

Skrevet

Til frokost er det fest! Godt brød, eggerøre, røkelaks, skinker og reker og alt godt du kan tenke deg, og jordbær og champagne. Og hvit duk og flagg og sølvtøy og bunad og hipp hurra!

Skrevet

Jeg har ikke sans for alkohol til frokost, men ellers er det godt med varme rundstykker, eggerøre, roastbiff, nyrørt jordbærsyltetøy, god te, en fruktsalat, god eplesaft og goe tomater.

Anonymkode: 9ed13...9ac

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke sans for alkohol til frokost, men ellers er det godt med varme rundstykker, eggerøre, roastbiff, nyrørt jordbærsyltetøy, god te, en fruktsalat, god eplesaft og goe tomater.

Anonymkode: 9ed13...9ac

Tilføyd, champagne til frokost hørte tiden før barn til. Nå er vi  i tiden etter barn, og har begynt litt igjen. Men det er absolutt diskrete mengder, altså. Det er en lang festdag med mye innhold, og alkohol har ingen stor plass. Et glass champagne til frokosten og et glass i sofakroken på kvelden når man har fått av bunad og bena ligger høyt...

Skrevet
4 minutter siden, amandine skrev:

Tilføyd, champagne til frokost hørte tiden før barn til.

Enig. Før og etter barn.

Mimosa er godt da :) 

Anonymkode: 4ecae...072

Skrevet

Vi skal ha champagnelunsj med tre vennefamilier. Her er menyen:

Fenalår, spekeskinke, eggerøre, potetsalat, grønn salat, aioli, brokkolisalat, rømmegrøt og pølser med tilbehør.

Ostekake og brownies. Pluss is i bøtter og spann.

Skrevet

Takk for svar og tips. 

Jeg gleder meg sånn i å feire alternativt. Dette blir en 17. mai for historiebøkene og jeg skal sørge for at barna alltid kommer til å huske den 🙌🏼🍾🇳🇴🎂💐🍦🍭🍧🍡🍿🥂🥤🍫🎈🎊

hi

Anonymkode: 9767f...258

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...