Anonym bruker Skrevet 11. mai 2020 #1 Skrevet 11. mai 2020 Jeg tenker så mye på denne saken. Håper virkelig sannheten kommer for en dag. Og er så nysgjerrig på om ektemannen faktisk har noe med forsvinningen/drapet å gjøre. Anonymkode: e3591...7ff
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2020 #2 Skrevet 11. mai 2020 Jeg håper veldig at familien får svar, og en evt grav å gå til. Men jeg har mine tvil. Spørs hvem som har gjort det. Og da spiller det liten rolle om mannen har en finger med. Om proffe folk har gjort dette, så kan det hende vi aldri får et svar. Anonymkode: 19028...78e
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2020 #4 Skrevet 12. mai 2020 Jeg er redd for at det forblir er mysterium. Stakkars dame og stakkars familien. Jeg tror nok at de fleste har sine mistanker til ektemannen, og det må jo være forferdelig hvis han er uskyldig - men hvem andre skulle ha interesse av å drepe den gamle damen egentlig. Kidnappingsteorien er jo ganske usannsynlig etterhvert. Anonymkode: 6d1d7...058
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2020 #5 Skrevet 12. mai 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg tror nok at de fleste har sine mistanker til ektemannen, og det må jo være forferdelig hvis han er uskyldig - men hvem andre skulle ha interesse av å drepe den gamle damen egentlig. Den gamle damen? Er hun ikke rundt 70? Anonymkode: 8572e...f37
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2020 #6 Skrevet 12. mai 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Den gamle damen? Er hun ikke rundt 70? Anonymkode: 8572e...f37 70 år er vel gammelt? Anonymkode: 6d1d7...058
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2020 #7 Skrevet 12. mai 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: 70 år er vel gammelt? Anonymkode: 6d1d7...058 Det kommer nok litt an på hvor gammel man er selv Har venner i 70-årene og eldre enn dette, og det er flere av disse som enda er nokså omsvermet (som jo ofte er det som fører til sjalusi, og sjalusi kan lede til drap). At man mistenker ektemannen, er bare rimelig, det er oftest partner som dreper. Men man kan ikke se bort fra at andre kan ha gjort det, bare fordi hun er 70. Anonymkode: 8572e...f37
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2020 #8 Skrevet 12. mai 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det kommer nok litt an på hvor gammel man er selv Har venner i 70-årene og eldre enn dette, og det er flere av disse som enda er nokså omsvermet (som jo ofte er det som fører til sjalusi, og sjalusi kan lede til drap). At man mistenker ektemannen, er bare rimelig, det er oftest partner som dreper. Men man kan ikke se bort fra at andre kan ha gjort det, bare fordi hun er 70. Anonymkode: 8572e...f37 Uansett definisjon, når man er 70 år er man gammel. Det fritar en selvsagt ikke for andre karakteristikker, og man kan komme ut for mye uansett alder. Men fakta, så langt jeg kjenner de, er at dette var en eldre/gammel kvinne som har vært husmor og ikke innblandet i store saker som skulle tilsi at hun var i konflikt med noen. Så når kidnappingsteorien røk, hvor det var i sin egenskap av å være sin rike mann sin kone hun var interessant, så er det jo svært naturlig at søkelyset blir satt på mannen. Ev sjalusi forsvinner neppe med alderen uansett. Det er en trist sak. Anonymkode: 6d1d7...058
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2020 #9 Skrevet 12. mai 2020 Jeg har ingen tro på at hun blir funnet. De som har gjort dette er nok ikke nye i gamet så jeg vil tro at de har vært nøye med å kvitte seg med ett bevis, slik Elisabeth er. Dessverre for familien blir nok dette ett uløst mysterium men jeg håper hun blir funnet, eller at noen har snakket litt for mye. Hagen burde jo lovet en dusør til den som kom med tips i saken? Det kunne jo fått fart på ting. Hadde han gitt en dusør på over det «kidnapperne « krevde i løsepenger , kan man jo håpe at noen ville tystet. For det er nok flere personer involvert her. Å en av de involverte har sikkert tøffet seg litt på fylla å røpet litt for en kamerat., Noen bør tipse Hagen om å utlove dusør, Med mindre... Anonymkode: 395d9...285
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2020 #10 Skrevet 12. mai 2020 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Uansett definisjon, når man er 70 år er man gammel. Det fritar en selvsagt ikke for andre karakteristikker, og man kan komme ut for mye uansett alder. Men fakta, så langt jeg kjenner de, er at dette var en eldre/gammel kvinne som har vært husmor og ikke innblandet i store saker som skulle tilsi at hun var i konflikt med noen. Så når kidnappingsteorien røk, hvor det var i sin egenskap av å være sin rike mann sin kone hun var interessant, så er det jo svært naturlig at søkelyset blir satt på mannen. Ev sjalusi forsvinner neppe med alderen uansett. Det er en trist sak. Anonymkode: 6d1d7...058 Bla bla bla... Altså, du skrev 1 time siden, Anonym bruker skrev: hvem andre skulle ha interesse av å drepe den gamle damen egentlig. Og det er faktisk å si at 70-år gamle mennesker er for gamle for at folk skal ha samme interesse i de, som i andre. At du prater i vei nå, for å vanne ut det du sa da, hjelper ikke. Det du skriver er uansett basert på fordommer. Anonymkode: 8572e...f37
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2020 #11 Skrevet 12. mai 2020 "Den gamle damen..." Høres ut som en liten dame på 85 ++ Anonymkode: c22d6...41c
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2020 #12 Skrevet 12. mai 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: "Den gamle damen..." Høres ut som en liten dame på 85 ++ Anonymkode: c22d6...41c Ja, akkurat! 😂 Jeg har venner som er i 70-årene som både er mer spreke og mer sosiale enn folk jeg kjenner i 30-årene. Anonymkode: 8572e...f37
TinaK 1990 Skrevet 12. mai 2020 #13 Skrevet 12. mai 2020 Jeg har tro på at hun blir funnet. Eller det som er igjen av henne......huff, stakkars barn/barnebarn...og kanskje Hagen selv...men jeg har mine tvil. Tviler på at han har drept henne med egne hender, men at han er innblandet er vel en viss sannsynlighet. Men håper for familien for øvrig at de får et svar en dag... må være grusomt å leve i uvisshet. Jeg hadde aldri slått meg helt til ro... "tenk om hun lever...i en eller annen bunker/kjeller, holdt til fange etc". Sikkert usannsynlig, men uten et lik hadde jeg aldri helt klart å slå meg til ro.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2020 #14 Skrevet 12. mai 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bla bla bla... Altså, du skrev Og det er faktisk å si at 70-år gamle mennesker er for gamle for at folk skal ha samme interesse i de, som i andre. At du prater i vei nå, for å vanne ut det du sa da, hjelper ikke. Det du skriver er uansett basert på fordommer. Anonymkode: 8572e...f37 Okay. Tro det du😘 Anonymkode: 6d1d7...058
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2020 #15 Skrevet 12. mai 2020 1 minutt siden, TinaK 1990 skrev: Jeg hadde aldri slått meg helt til ro... "tenk om hun lever...i en eller annen bunker/kjeller, holdt til fange etc". Sikkert usannsynlig, men uten et lik hadde jeg aldri helt klart å slå meg til ro. Det kan jeg aldri tro hun gjør. Mennesker som kun ønsker noen å holde i fangenskap, uten utsikter til økonomisk inntjening, velger vel heller et offer uten familie eller andre forstyrrende elementer. Dersom hun er bortført, og i live, så vil jeg heller tro at dette skyldes at forholdet hun levde i var så turbulent at hun ble bortført av noen som ønsker henne et godt liv, og at hun kanskje tilmed er med på dette selv. Ikke at jeg tror det er sannsynlig, bare mer sannsynlig enn at hun lever i en kjeller som fange. Anonymkode: 8572e...f37
TinaK 1990 Skrevet 12. mai 2020 #16 Skrevet 12. mai 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det kan jeg aldri tro hun gjør. Mennesker som kun ønsker noen å holde i fangenskap, uten utsikter til økonomisk inntjening, velger vel heller et offer uten familie eller andre forstyrrende elementer. Dersom hun er bortført, og i live, så vil jeg heller tro at dette skyldes at forholdet hun levde i var så turbulent at hun ble bortført av noen som ønsker henne et godt liv, og at hun kanskje tilmed er med på dette selv. Ikke at jeg tror det er sannsynlig, bare mer sannsynlig enn at hun lever i en kjeller som fange. Anonymkode: 8572e...f37 Jeg tror ikke det jeg heller, men som pårørende hadde jeg aldri helt klart å slå meg til ro uten bevis.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2020 #17 Skrevet 12. mai 2020 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, akkurat! 😂 Jeg har venner som er i 70-årene som både er mer spreke og mer sosiale enn folk jeg kjenner i 30-årene. Anonymkode: 8572e...f37 Det betyr jo ikke at man ved fylte 70 år kan betegnes som gammel? Men jeg kan bruke begrepet eldre dame, om det plager dere mindre. Anonymkode: 6d1d7...058
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2020 #18 Skrevet 12. mai 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det betyr jo ikke at man ved fylte 70 år kan betegnes som gammel? Men jeg kan bruke begrepet eldre dame, om det plager dere mindre. Anonymkode: 6d1d7...058 Det kan du godt. Men dropp nå for all del å anta at ingen har interesse av 70-åringer. Sikkert 70-åringer som er mer populære enn deg, til og med. Anonymkode: 8572e...f37
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2020 #19 Skrevet 12. mai 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det kan du godt. Men dropp nå for all del å anta at ingen har interesse av 70-åringer. Sikkert 70-åringer som er mer populære enn deg, til og med. Anonymkode: 8572e...f37 Jøss, alt man kan krangle om altså Anonymkode: 47e95...030
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2020 #20 Skrevet 12. mai 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det kan du godt. Men dropp nå for all del å anta at ingen har interesse av 70-åringer. Sikkert 70-åringer som er mer populære enn deg, til og med. Anonymkode: 8572e...f37 😂 Anonymkode: 6d1d7...058
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2020 #21 Skrevet 12. mai 2020 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg tenker så mye på denne saken. Håper virkelig sannheten kommer for en dag. Og er så nysgjerrig på om ektemannen faktisk har noe med forsvinningen/drapet å gjøre. Anonymkode: e3591...7ff Det tror jeg og jeg tror politiet er nær med å finne ut av det nå. Jeg tror Tom Hagen står bak selv, men at han aldri kommer til å innrømme eller erkjenne straffskyld. Derimot at noen andre medskyldige eller med innblanding på andre måter blir å knekke og fortelle alt. Anonymkode: 644d8...b88
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2020 #22 Skrevet 12. mai 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jøss, alt man kan krangle om altså Anonymkode: 47e95...030 Ærlig talt! Tenk om du ble bortført, og så stilte folk spørsmål om hva folk skulle med en som var så [sett inn alder eller andre kjennetegn] som deg. Som om noen mennesker er mer verdt enn andre, på grunn av alder, kjønn eller lignende, bare fordi man selv ikke har denne preferansen. Det er diskriminerende og respektløst, og man skal ikke godta det. Anonymkode: 8572e...f37
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2020 #23 Skrevet 12. mai 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ærlig talt! Tenk om du ble bortført, og så stilte folk spørsmål om hva folk skulle med en som var så [sett inn alder eller andre kjennetegn] som deg. Som om noen mennesker er mer verdt enn andre, på grunn av alder, kjønn eller lignende, bare fordi man selv ikke har denne preferansen. Det er diskriminerende og respektløst, og man skal ikke godta det. Anonymkode: 8572e...f37 Det er ikke rart at du krangler, når du kom frem til dette ut fra kommentaren min. Innlegget ditt som jeg siterte, nevnte ikke noe av dette. Anonymkode: 47e95...030
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2020 #24 Skrevet 12. mai 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det er ikke rart at du krangler, når du kom frem til dette ut fra kommentaren min. Innlegget ditt som jeg siterte, nevnte ikke noe av dette. Anonymkode: 47e95...030 Innlegget du siterte spant ut fra akkurat dette, jo. Det må være mulig å forvente at folk klarer å lese ting ut fra en kontekst, lese alle innleggene, ikke bare gripe fatt i et vilkårlig, og deretter fnyse av det. Anonymkode: 8572e...f37
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2020 #25 Skrevet 12. mai 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Innlegget du siterte spant ut fra akkurat dette, jo. Det må være mulig å forvente at folk klarer å lese ting ut fra en kontekst, lese alle innleggene, ikke bare gripe fatt i et vilkårlig, og deretter fnyse av det. Anonymkode: 8572e...f37 Du viser bare at du er i kranglehumør Anonymkode: 47e95...030
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå