mamma til adhd gutt<3 Skrevet 10. mai 2020 #1 Skrevet 10. mai 2020 Kaffemaskinen vår har tatt kvelden og akkurat nå har vi kun pulverkaffe . Jeg er veldig avhengig av en latte om morgenen og lurer på om noen her vet om man kan lage latte med pulverkaffe ? Kanskje også gi tips om blandingsforhold 😊
litekreativtbrukernavn Skrevet 10. mai 2020 #3 Skrevet 10. mai 2020 Prøvd denne? 🙂 https://www.kk.no/helse/denne-karantene-kaffen-tar-helt-av-i-sosiale-medier/72362750
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 10. mai 2020 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2020 20 minutter siden, sug lut skrev: I nøden spiser fanden fluer. Jupp! Det kan man si ja. Får jeg ikke kaffe på morgenen så er jeg ikke god å ha med å gjøre😂
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 10. mai 2020 Forfatter #5 Skrevet 10. mai 2020 19 minutter siden, litekreativtbrukernavn skrev: Prøvd denne? 🙂 https://www.kk.no/helse/denne-karantene-kaffen-tar-helt-av-i-sosiale-medier/72362750 Ikke prøvd den... den er kald ikke sant ?
litekreativtbrukernavn Skrevet 10. mai 2020 #6 Skrevet 10. mai 2020 11 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Ikke prøvd den... den er kald ikke sant ? Tror du kan lage den med varm melk nemlig, minnes å ha smakt det i utlandet en gang. Pisk opp pulverkaffe, varmt vann og sukker. Kok opp litt melk, og bland de to. Burde smake som en latte variant 🤔 Har ikke fått somlet meg til å lage det selv, men har lyst. Så meld gjerne fra hvordan det ble hvis du prøver 🙂☕
amandine Skrevet 10. mai 2020 #7 Skrevet 10. mai 2020 17 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Ikke prøvd den... den er kald ikke sant ? Lag den med varm melk. Det er bare syndig godt.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 10. mai 2020 Forfatter #8 Skrevet 10. mai 2020 11 minutter siden, litekreativtbrukernavn skrev: Tror du kan lage den med varm melk nemlig, minnes å ha smakt det i utlandet en gang. Pisk opp pulverkaffe, varmt vann og sukker. Kok opp litt melk, og bland de to. Burde smake som en latte variant 🤔 Har ikke fått somlet meg til å lage det selv, men har lyst. Så meld gjerne fra hvordan det ble hvis du prøver 🙂☕ Gud bedre for en hit!!!! Dette er definitivt en ny favoritt😊😊😊
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 10. mai 2020 Forfatter #9 Skrevet 10. mai 2020 8 minutter siden, amandine skrev: Lag den med varm melk. Det er bare syndig godt. Mmmmmmm!!!! For en søndagskaffe da du!!! Det blir definitivt ikke siste gang jeg lager denne ❤️
amandine Skrevet 10. mai 2020 #10 Skrevet 10. mai 2020 11 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Mmmmmmm!!!! For en søndagskaffe da du!!! Det blir definitivt ikke siste gang jeg lager denne ❤️ Tenkte meg det😊
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 10. mai 2020 Forfatter #11 Skrevet 10. mai 2020 Akkurat nå, amandine skrev: Tenkte meg det😊 Hva damer her inne kan hjelpe til med altså❤️❤️❤️
☆☆☆ Skrevet 10. mai 2020 #12 Skrevet 10. mai 2020 I nøden varmar eg ein kopp melk i mikroen, 1,5 minutt, og blandar ei toppa teskei pulverkaffi i.
litekreativtbrukernavn Skrevet 10. mai 2020 #13 Skrevet 10. mai 2020 59 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Gud bedre for en hit!!!! Dette er definitivt en ny favoritt😊😊😊 Najs. Skal rydde rom for litt alenetid etterpå og prøve 😊
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2020 #14 Skrevet 10. mai 2020 2 timer siden, amandine skrev: Lag den med varm melk. Det er bare syndig godt. Syndig godt er en god beskrivelse. Har nå omsider laget denne berømmelige dalgona-kaffen, det er jo diabetes i flytende form! Er sukkeret en viktig ingrediens for å få kremen fluffy? For det der ble ALTFOR søtt for min smak.. Anonymkode: 3e74b...efc
amandine Skrevet 10. mai 2020 #15 Skrevet 10. mai 2020 41 minutter siden, Anonym bruker skrev: Syndig godt er en god beskrivelse. Har nå omsider laget denne berømmelige dalgona-kaffen, det er jo diabetes i flytende form! Er sukkeret en viktig ingrediens for å få kremen fluffy? For det der ble ALTFOR søtt for min smak.. Anonymkode: 3e74b...efc Jeg bruker ikke så mye sukker. Og jeg bruker mandelmelk.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2020 #16 Skrevet 10. mai 2020 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: Syndig godt er en god beskrivelse. Har nå omsider laget denne berømmelige dalgona-kaffen, det er jo diabetes i flytende form! Er sukkeret en viktig ingrediens for å få kremen fluffy? For det der ble ALTFOR søtt for min smak.. Anonymkode: 3e74b...efc Blir like god med sukrin gold. Skikkelig fluffy😀 Anonymkode: d685f...eba
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2020 #17 Skrevet 10. mai 2020 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Blir like god med sukrin gold. Skikkelig fluffy😀 Anonymkode: d685f...eba Men det er vel også søtt? 😣 Jeg synes melk er mer enn søtt nok. Bruker vanligvis svart kaffe uten verken melk eller sukker (eller annen søtning), men når jeg drikker iskaffe har jeg melk oppi. Anonymkode: 3e74b...efc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå