Anonym bruker Skrevet 7. mai 2020 #26 Skrevet 7. mai 2020 Ta med katten til dyrlegen, så får du resept på dråper du kan dryppe i nakken, samme middelet beskytter også katten mot flått. Problemet er løst på en dag eller to. Anonymkode: 80d85...445
prekæs Skrevet 7. mai 2020 #27 Skrevet 7. mai 2020 Fuglelopper kanskje. Jeg lærer aldri. Har kompostbingen rett under fuglekasser og reir og det skjedde i år og. Komposten ble tømt og jeg fikk loppebitt rundt anklene.. Ufarlig og smører med Eurax så forsvinner bittene etter noen dager.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2020 #28 Skrevet 8. mai 2020 På 7.5.2020 den 10.49, Anonym bruker skrev: Mannen sover nærmest vinduet. Vi har katt da. Katten ligger i sofaen. Den er kun i stua, ellers ute. Den ligger i nærheten av min faste sofaplass.. hmm kan det være årsaken tro?! At jeg får stikkene fra sofaen om kvelden ... Stikkebe er ofte planert på sideflesket og ryggen, der genseren min kan ha slidd opp om kvelden... Jeg sover naken om natta .. hi Anonymkode: ba524...7e6 Tipper fuglelopper. Anonymkode: e6a8d...af2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå