Anonym bruker Skrevet 6. mai 2020 #1 Skrevet 6. mai 2020 Reima har klær til barn som skal ha innebygget mygg-beskyttelse. Er det noen som har prøvd dette og vet om det fungerer? Det hadde vært vanvittig praktisk for oss som nå planlegger en hyggetur-sommerferie i myggmekka, men jeg føler meg ikke helt overbevist om det faktisk virker. Anonymkode: 3826d...ad1
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2020 #2 Skrevet 6. mai 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Reima har klær til barn som skal ha innebygget mygg-beskyttelse. Er det noen som har prøvd dette og vet om det fungerer? Det hadde vært vanvittig praktisk for oss som nå planlegger en hyggetur-sommerferie i myggmekka, men jeg føler meg ikke helt overbevist om det faktisk virker. Anonymkode: 3826d...ad1 Skulle vært hyttetur, selvfølgelig. Og om noen har tips til andre produsenter som lager slikt, hører jeg gjerne om det også. Anonymkode: 3826d...ad1
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2020 #3 Skrevet 6. mai 2020 Alle klær som dekker kroppen virker jo. Anonymkode: d9515...27c
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2020 #4 Skrevet 6. mai 2020 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Alle klær som dekker kroppen virker jo. Anonymkode: d9515...27c Jo, men disse skulle også ha et slags innebygget middel som frastøter mygg og andre insekter. Ingen som har prøvd? TS Anonymkode: 3826d...ad1
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2020 #5 Skrevet 6. mai 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jo, men disse skulle også ha et slags innebygget middel som frastøter mygg og andre insekter. Ingen som har prøvd? TS Anonymkode: 3826d...ad1 Det ville jeg vært forsiktig med å bruke uten å være veldig sikker på hva det var. Klær som avgir såpass mye kjemikalier at de holder mygg unna høres ikke bra ut å ha rett på kroppen. Anonymkode: d9515...27c
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2020 #6 Skrevet 6. mai 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det ville jeg vært forsiktig med å bruke uten å være veldig sikker på hva det var. Klær som avgir såpass mye kjemikalier at de holder mygg unna høres ikke bra ut å ha rett på kroppen. Anonymkode: d9515...27c Forsåvidt enig, men å smøre på mye myggmiddel hele tiden er jo heller ikke bra. TS Anonymkode: 3826d...ad1
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2020 #7 Skrevet 6. mai 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Forsåvidt enig, men å smøre på mye myggmiddel hele tiden er jo heller ikke bra. TS Anonymkode: 3826d...ad1 Det kommer jo an på hvor ofte du bruker klærne og hvilke middler det dreier seg om. Anonymkode: d9515...27c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå