Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reima har klær til barn som skal ha innebygget mygg-beskyttelse. Er det noen som har prøvd dette og vet om det fungerer?

Det hadde vært vanvittig praktisk for oss som nå planlegger en hyggetur-sommerferie i myggmekka, men jeg føler meg ikke helt overbevist om det faktisk virker.

Anonymkode: 3826d...ad1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Reima har klær til barn som skal ha innebygget mygg-beskyttelse. Er det noen som har prøvd dette og vet om det fungerer?

Det hadde vært vanvittig praktisk for oss som nå planlegger en hyggetur-sommerferie i myggmekka, men jeg føler meg ikke helt overbevist om det faktisk virker.

Skulle vært hyttetur, selvfølgelig. Og om noen har tips til andre produsenter som lager slikt, hører jeg gjerne om det også.

Skrevet

Alle klær som dekker kroppen virker jo.

Anonymkode: d9515...27c

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Alle klær som dekker kroppen virker jo.

Jo, men disse skulle også ha et slags innebygget middel som frastøter mygg og andre insekter. Ingen som har prøvd?

TS

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jo, men disse skulle også ha et slags innebygget middel som frastøter mygg og andre insekter. Ingen som har prøvd?

TS

Det ville jeg vært forsiktig med å bruke uten å være veldig sikker på hva det var. Klær som avgir såpass mye kjemikalier at de holder mygg unna høres ikke bra ut å ha rett på kroppen.

Skrevet

Det ville jeg vært forsiktig med å bruke uten å være veldig sikker på hva det var. Klær som avgir såpass mye kjemikalier at de holder mygg unna høres ikke bra ut å ha rett på kroppen.

Forsåvidt enig, men å smøre på mye myggmiddel hele tiden er jo heller ikke bra.

TS

Skrevet

Forsåvidt enig, men å smøre på mye myggmiddel hele tiden er jo heller ikke bra.

TS

Det kommer jo an på hvor ofte du bruker klærne og hvilke middler det dreier seg om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...