Gå til innhold

Erfaring med klairs produkter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lenge brukt bareMinerals pudder, men siden jeg har akne og bruker en sterk krem mot kviser, flasser jeg lett i huden utover dagen. 

Så googlet litt og kjøpte en klairs foundation med litt farge. So far so god. Huden er myk og jevn. Dekker ikke kvisene, så må jevne de utenom, men ser ut som huden holder seg myk og fin. Den er merket blemish cream, så håper jo den ikke tetter porene, noe som har vært et problem med andre kremer som holder huden myk. Liker at den også har solfaktor, da jeg må ha dette pga kremen jeg bruker mot kvisene. 

Noen som har brukt denne over litt tid? Håper jeg endelig skal finne en krem som både holder huden myk uten å gi masse kviser, snart 40 år og har noen fine linjer som blir unødvendig tydelige med bareMinerals. 

Anonymkode: 08092...3af

Skrevet

Jeg bruker den. Det er jo en BB Cream og ikke en fondation, men mer som en farger dagkrem. Synes den tilpasser seg huden veldig fint og gir ikke kviser. Bruker resten av serien også, elsker c-vitamin serumet😄

Anonymkode: 0cdb4...be7

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bruker den. Det er jo en BB Cream og ikke en fondation, men mer som en farger dagkrem. Synes den tilpasser seg huden veldig fint og gir ikke kviser. Bruker resten av serien også, elsker c-vitamin serumet😄

Anonymkode: 0cdb4...be7

Sant det, blander begrepene her. Var overrasket over hvor fint den tilpasset seg hudtonen, er ganske lys og har lett for å få skjolder. Kjøpte også serumet, herlighet så myk hud jeg fikk. Digg å ikke flasse i pannen som jeg pleier etter noen timer. 

Vet du om de har en god peeling til ansikt? 

Anonymkode: 08092...3af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...