Anonym bruker Skrevet 5. mai 2020 #1 Skrevet 5. mai 2020 Er dere fornøyd. Har bestilt time men kjenner jeg nå gruer meg. Tenkte sinnarynken og panna. Er så redd for misslykka resultat. Hører noen kan få hengende øyelokk🙈😱. Kom med erfaringer🙏 Anonymkode: f1de8...32f
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2020 #2 Skrevet 5. mai 2020 Jeg fikk ett hengende bryn! Aldri mer botox på meg. Anonymkode: 68e9e...311
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2020 #3 Skrevet 5. mai 2020 Kjempefornøyd, har gjort det i 10 år. Men man må selvsagt gå til noen som er flinke. Det er ikke dette man vil spare penger på. Anonymkode: 9b366...990
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2020 #4 Skrevet 5. mai 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg fikk ett hengende bryn! Aldri mer botox på meg. Anonymkode: 68e9e...311 Ble det virkelig ille? Kunne man inne rette på det? Anonymkode: f1de8...32f
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2020 #5 Skrevet 5. mai 2020 Tar bare sinnarynka. Veldig fornøyd. Tar bare sommerhalvåret når jeg myser mye. Mars og juni. Anonymkode: a3fc6...80f
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2020 #6 Skrevet 6. mai 2020 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Kjempefornøyd, har gjort det i 10 år. Men man må selvsagt gå til noen som er flinke. Det er ikke dette man vil spare penger på. Anonymkode: 9b366...990 Kan jeg spørre hvor gammel du er og hvor ofte du gjør det? Anonymkode: f1de8...32f
KellyTaylor Skrevet 6. mai 2020 #7 Skrevet 6. mai 2020 Tar i sinnarynke, kråketær og høyt opp i pannen for å unngå hengende bryn. Er mer nærme 50 enn 40 år og gjort dette i noen år 👍. Håper du skal til ei som kan fager sitt og har et godt rykte.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2020 #8 Skrevet 6. mai 2020 Jeg har tatt i sinnarynke og rundt øynene i flere år og er kjempefornøyd. Jeg ser med uthvilt og fresh ut og slipper spenningshodepine som jeg ellers plages med. Aldri hatt noen problemer i etterkant, men det er veldig viktig å gå til noen som virkelig vet hva de driver med. Anonymkode: 37ce9...71e
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2020 #9 Skrevet 6. mai 2020 47 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kan jeg spørre hvor gammel du er og hvor ofte du gjør det? Anonymkode: f1de8...32f Jeg er 40. Tar hver 3-4 mnd. Anonymkode: 9b366...990
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2020 #10 Skrevet 6. mai 2020 Tar bare sinnarynka. Linjer i panna og "kråketær" rundt øynene hører litt til,- og det er gjerne disse områdene man kan oppleve "Uheldige lammelser" på om man får for mye. "Min hudpleier" er veldig på det at man ikke skal "lamme" muskler 100%, bortsett fra sinnarynka. Disse blir "helt lammet": Tar man i panne,- mot kråketær eller mot "røkeryner" på overleppa eller "sur munn" ( munnvikene som dras nedover) så skal man,-når Botox virker for fullt (etter 12 til 14 dager),- fortsatt kunne bevege disse musklene!!! Man skal kunne heve øyebryn og myse med øynene (dog uten at sinnarynka blir med!), man skal kunne lage trutmunn og man skal kunne dra munnivkene ned,- men det skal kreve "Innsats",- altså man må tenke bevisst på de bevegelser man gjør. Vitsen er å unngå disse bevegelsene "ubevisst" da det er disse "ekstrasammentrekningene" som gjerne over tid lager små linjer som etter hvert blir rynker. Så når man ser folk med "stiv overleppe", ubevegelige øyebryn etc,- så har de i utgangspunktet litt for mye Botox i disse områdene ble jeg fortalt. Anonymkode: c721c...510
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2020 #11 Skrevet 6. mai 2020 Jeg elsker min botox! Husk å ikke stramme pannen, for å sjekke effekt de første dagene. Da får du kraftig hodepine. Det går gjerne en uke før det sitter. Da kan du stå foran speilet og sjekke så mye du vil😜 Anonymkode: cd061...580
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2020 #12 Skrevet 6. mai 2020 Jeg ville ta men behandleren mente jeg hadde så lite muskler i ansiktet at det ikke var vits. Er det normalt å ikke ha muskler i ansiktet? Har nedovermunn, sinnarynke, kråketær, nasale linjer og mange mimikkrynker Anonymkode: bf2ce...b90
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2020 #13 Skrevet 6. mai 2020 Jeg har vært fornøyd alle ganger utenom en. Da fikk jeg alt for høy dose, og så død ut i ansiktet. Ta bare litt, og fyll heller på om du får for lite. Det er veldig lite pent med hengende bryn og mimikkløs panne. Jeg tar ikke kråkeføtter/smilerynker, kun sinnarynke og bittelitt i pannen. Anonymkode: 879f0...28b
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2020 #14 Skrevet 6. mai 2020 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg elsker min botox! Husk å ikke stramme pannen, for å sjekke effekt de første dagene. Da får du kraftig hodepine. Det går gjerne en uke før det sitter. Da kan du stå foran speilet og sjekke så mye du vil😜 Anonymkode: cd061...580 Har du oppkevd det av egen erfaring? Har tatt botox pga migrene, og har aldri hørt dette før. Anonymkode: 473df...ed0
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2020 #15 Skrevet 6. mai 2020 Har bestilt konstulasjonstime, men finner ikke noe steder erfaring om Akkuratt denne klinikken så vanskelig å vite om vedkommende er flink eller ikke. Ut ifra det dere forteller så er det da kanskje lurt å be om å ta heller mindre enn mer. Jeg vil selvfølgelig ha mest mulig naturlig resultat. Anonymkode: f1de8...32f
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2020 #16 Skrevet 6. mai 2020 Hvor bor du? Jeg kan varmt anbefale ei som gjør dette i Drammen Anonymkode: 089c4...f5d
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2020 #17 Skrevet 6. mai 2020 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har bestilt konstulasjonstime, men finner ikke noe steder erfaring om Akkuratt denne klinikken så vanskelig å vite om vedkommende er flink eller ikke. Ut ifra det dere forteller så er det da kanskje lurt å be om å ta heller mindre enn mer. Jeg vil selvfølgelig ha mest mulig naturlig resultat. Anonymkode: f1de8...32f Hva heter klinikken da? Anonymkode: 37ce9...71e
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2020 #18 Skrevet 6. mai 2020 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor bor du? Jeg kan varmt anbefale ei som gjør dette i Drammen Anonymkode: 089c4...f5d Ikke langt unna Drammen😉 Anonymkode: f1de8...32f
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2020 #19 Skrevet 6. mai 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hva heter klinikken da? Anonymkode: 37ce9...71e Estetikaklinikken i Bærum Anonymkode: f1de8...32f
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2020 #20 Skrevet 6. mai 2020 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Estetikaklinikken i Bærum Anonymkode: f1de8...32f Personlig hadde jeg valgt en større klinikk, men dersom vedkommende kan vise til sertifisering så skal det jo være trygt. Anonymkode: 37ce9...71e
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2020 #21 Skrevet 6. mai 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Har du oppkevd det av egen erfaring? Har tatt botox pga migrene, og har aldri hørt dette før. Anonymkode: 473df...ed0 Ja. Jeg har tatt botox hver tredje måned de siste 2 årene, grunnet hodepine. Og de to første gangene gjorde jeg den feilen, det gav voldsom hodepine 😅 Det kan selvfølgelig være individuelt, men ingen grunn til å teste det ut 😆 Anonymkode: cd061...580
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2020 #22 Skrevet 6. mai 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja. Jeg har tatt botox hver tredje måned de siste 2 årene, grunnet hodepine. Og de to første gangene gjorde jeg den feilen, det gav voldsom hodepine 😅 Det kan selvfølgelig være individuelt, men ingen grunn til å teste det ut 😆 Anonymkode: cd061...580 Interessant, takk for svar Jeg kan potensielt ha gjort det verre for meg selv kanskje da 😝 Anonymkode: 473df...ed0
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2020 #23 Skrevet 6. mai 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ikke langt unna Drammen😉 Anonymkode: f1de8...32f Da vil jeg anbefale Marit som eier Mklinikken Hun er perfeksjonist, urolig nøyaktig og forsiktig og overdriver aldri Er alltid fornøyd og trygg hos henne! Anonymkode: 089c4...f5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå