Gå til innhold

trekant med 2 gutter eller trekant med 1 dame og 1 mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere kvinner, Hva ville dere ha foretrekkt? å hatt trekant  med 2 menner eller en mann og en kvinne? Og hvorfor? 

Er bare nysgjerrig heh Men her har jeg og en kompis lyst på at vi skal prøve på trekant men han er veldig på for og ha med meg og en kvinne til mens jeg er med på han og en mann til. Synes det blir litt kleint med en kvinne til siden jeg ikke er bi elsn.. Og jeg liker tanken på at 2 menn skal dominere meg i senga, Mens om det er meg og en kvinne til så må jeg på en måte vente «litt på tur» til han tar meg og. 

Anonymkode: 4e31e...e54

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha valgt de voksne.

Sier seg vel selv hvorfor. 

Anonymkode: 7f59f...a83

Skrevet

To menn i så fall. Sex mellom to kvinner er skikkelig turn-off for meg, hadde aldri klart det.

Anonymkode: e0d8f...128

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dere kvinner, Hva ville dere ha foretrekkt? å hatt trekant  med 2 menner eller en mann og en kvinne? Og hvorfor? 

Er bare nysgjerrig heh Men her har jeg og en kompis lyst på at vi skal prøve på trekant men han er veldig på for og ha med meg og en kvinne til mens jeg er med på han og en mann til. Synes det blir litt kleint med en kvinne til siden jeg ikke er bi elsn.. Og jeg liker tanken på at 2 menn skal dominere meg i senga, Mens om det er meg og en kvinne til så må jeg på en måte vente «litt på tur» til han tar meg og. 

Du trenger absolutt ikke å vente på tur! Du kan delta. Suge mannen mens han går ned på den andre kvinnen, bli sleika av mannen mens den andre rir han, sleike kvinnen mens mannen tar deg bakfra. Er kun fantasien som setter grenser. To menn ønsker gjerne double penetration så da må jo du tenke om det er noe du ønsker. 

Jeg og typen leker med tanken om å ha trekant med en ekstra kvinne. Jeg er biseksuell. Jeg ønsker jo selvfølgelig mest to menn, men jeg har aldri vært vært med en kvinne og kvinner tenner meg så jeg kan gå med på å ha trekant med ei ekstra kvinne først, så får vi se om han blir trygg nok på seg selv til å ha trekant med en ekstra mann. 

Anonymkode: 7ae6b...9a6

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du trenger absolutt ikke å vente på tur! Du kan delta. Suge mannen mens han går ned på den andre kvinnen, bli sleika av mannen mens den andre rir han, sleike kvinnen mens mannen tar deg bakfra. Er kun fantasien som setter grenser. To menn ønsker gjerne double penetration så da må jo du tenke om det er noe du ønsker. 

Jeg og typen leker med tanken om å ha trekant med en ekstra kvinne. Jeg er biseksuell. Jeg ønsker jo selvfølgelig mest to menn, men jeg har aldri vært vært med en kvinne og kvinner tenner meg så jeg kan gå med på å ha trekant med ei ekstra kvinne først, så får vi se om han blir trygg nok på seg selv til å ha trekant med en ekstra mann. 

Anonymkode: 7ae6b...9a6

Jeg vet ikke. Synes 2 menner er sykt deilig, klining med begge mens en kysser deg i halsen mens den andre i munnen. Blir pult mens jeg suger den ene så bytter de ellers dobbel penetrasjon er også deilig. At begge mennene fokuserer bare på meg. Og dominere meg. 

Skrevet
1 hour ago, Anonym bruker said:

Liker faktisk best med 2 jenter:) men av de 2 her ville jeg valgt en av hver

Anonymkode: 89a92...6b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...