Anonym bruker Skrevet 4. mai 2020 #26 Skrevet 4. mai 2020 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg trenger ikke «lett forståelig informasjon», jeg har jobbet med hjertepasienter i 20 år. Anonymkode: 763fa...fd8 Ja, jeg tror nok at selv de på bakerste rad har fått med seg det Jeg synes bare ikke du bringer verken helhetlig eller oppdatert (eller forståelig) informasjon inn i tråden. Derfor har jeg rett og slett droppet å komme deg i møte på denne «Grey’s anatomy»-lingoen, og i stedet benyttet dine innlegg til å skrive om ting jeg opplever at tråden handler om, og/eller som jeg tror og håper at kan være nyttig. Anonymkode: d6854...d4b
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2020 #27 Skrevet 5. mai 2020 18 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja, jeg tror nok at selv de på bakerste rad har fått med seg det Jeg synes bare ikke du bringer verken helhetlig eller oppdatert (eller forståelig) informasjon inn i tråden. Derfor har jeg rett og slett droppet å komme deg i møte på denne «Grey’s anatomy»-lingoen, og i stedet benyttet dine innlegg til å skrive om ting jeg opplever at tråden handler om, og/eller som jeg tror og håper at kan være nyttig. Anonymkode: d6854...d4b Hi spør om fakta, ikke føleri. Anonymkode: 763fa...fd8
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2020 #28 Skrevet 5. mai 2020 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hi spør om fakta, ikke føleri. Anonymkode: 763fa...fd8 Egentlig ikke. Anonymkode: d6854...d4b
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2020 #29 Skrevet 5. mai 2020 Jeg hadde også hjerteklapp, mellom 20-40 ganger per dag. Jeg lever relativt sunt og drikker ikke kaffe. Men jeg drakk en del cola zero. Så jeg kuttet alt av brus. Og etter ca 1 mnd var hjerteklappen borte! Anonymkode: 93a5e...925
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2020 #30 Skrevet 5. mai 2020 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde også hjerteklapp, mellom 20-40 ganger per dag. Jeg lever relativt sunt og drikker ikke kaffe. Men jeg drakk en del cola zero. Så jeg kuttet alt av brus. Og etter ca 1 mnd var hjerteklappen borte! Anonymkode: 93a5e...925 Kult! Anonymkode: d6854...d4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå