Gå til innhold

hjerteklapp? cardiac arrest?

Anbefalte innlegg

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg trenger ikke «lett forståelig informasjon», jeg har jobbet med hjertepasienter i 20 år. 

Anonymkode: 763fa...fd8

Ja, jeg tror nok at selv de på bakerste rad har fått med seg det ;) 

Jeg synes bare ikke du bringer verken helhetlig eller oppdatert (eller forståelig) informasjon inn i tråden.

Derfor har jeg rett og slett droppet å komme deg i møte på denne «Grey’s anatomy»-lingoen, og i stedet benyttet dine innlegg til å skrive om ting jeg opplever at tråden handler om, og/eller som jeg tror og håper at kan være nyttig. 

Anonymkode: d6854...d4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg tror nok at selv de på bakerste rad har fått med seg det ;) 

Jeg synes bare ikke du bringer verken helhetlig eller oppdatert (eller forståelig) informasjon inn i tråden.

Derfor har jeg rett og slett droppet å komme deg i møte på denne «Grey’s anatomy»-lingoen, og i stedet benyttet dine innlegg til å skrive om ting jeg opplever at tråden handler om, og/eller som jeg tror og håper at kan være nyttig. 

Hi spør om fakta, ikke føleri. 

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi spør om fakta, ikke føleri. 

Egentlig ikke.

Skrevet

Jeg hadde også hjerteklapp, mellom 20-40 ganger per dag. Jeg lever relativt sunt og drikker ikke kaffe. 

Men jeg drakk en del cola zero. Så jeg kuttet alt av brus. Og etter ca 1 mnd var hjerteklappen borte!

Anonymkode: 93a5e...925

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde også hjerteklapp, mellom 20-40 ganger per dag. Jeg lever relativt sunt og drikker ikke kaffe. 

Men jeg drakk en del cola zero. Så jeg kuttet alt av brus. Og etter ca 1 mnd var hjerteklappen borte!

Anonymkode: 93a5e...925

Kult! :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...