Gå til innhold

Er det bare meg, eller er dette superekkelt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

753F7501-06E3-4370-9978-B065D79F34F8.jpeg

Anonymkode: 294ae...1bb

Skrevet

Å ha bena slik ser ekkelt ut ja.. Funker bedre å gå når stortærne er mot hverandre.. 

Anonymkode: e2e31...274

Skrevet

Tenkte mer på akrylneglene oppå de ekte 🤮

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å ha bena slik ser ekkelt ut ja.. Funker bedre å gå når stortærne er mot hverandre.. 

Anonymkode: e2e31...274

Øh øh øøøhhh 🥴

Jeg syntes det var pent, jeg! :) 

Anonymkode: 3889a...f62

Skrevet

Hverken eller.

Jeg synes ikke det er pent, men direkte ekkelt er det ikke! Føttene ser jo rene og velstelte ut. Har sett langt eklere føtter som var uten akrylnegler. Slike negler er langt fra det ekkleste i forhold til føtter.

Anonymkode: 2f1a5...73c

Skrevet (endret)

Heller dette enn lange ustelte negler 🤢🤮

Endret av Daquiry
Skrevet

Ikke ekkelt akkurat, men molstygt. 

Anonymkode: 88bb2...9d6

Skrevet

Ikke ekkelt. Mer harry. 

Anonymkode: 5aee3...52f

Skrevet

Syntes det var fint, men for lange negler. Du skal få se mine tær, de er ekle de🤣

Anonymkode: 4b8a9...1bd

Skrevet
46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tenkte mer på akrylneglene oppå de ekte 🤮

Jeg så ikke at det var akrylnegler engang jeg. Synes ikke det var ekkelt, men stygt var det. Fæl farge og altfor lange negler. Mye heller dette enn ustelte negler og masse hard flassete hud.

Anonymkode: 62dcf...cbb

Skrevet

Ja, det var ekkelt. Neglene er altfor lange, klør. Så lange at det ser ustelt ut. Men nå skal det sies, at jeg synes tær i sin alminnelighet også er ekkelt. Er sykepleier, og bytter gladelig bort stell av bein, med tørking av spy og diare. 

Anonymkode: fbadf...786

Skrevet

Hvordan ser man at det er akrylnegler? Stygt var det, for man skal jo ikke ha lange negler på tærne. Og fargen var ikke etter min smak. Men ekle føtter var det jo ikke, de ser jo rene og velstelte ut, om enn negleklippingen er glemt.

Anonymkode: 2bdfa...daf

Skrevet

Synes ikke dette var ekkelt? Lengre negler enn jeg ville valgt, men greit nok

Anonymkode: e022b...591

Skrevet

En ting er i alle fall sikkert. Vedkommende verken løpet, går mye i fjellet eller klatrer. Med den lengden på negler hadde de forsvunnet en etter en.

Men, hvordan ser dere at det er akryl? 

Anonymkode: 69cbe...f08

Skrevet

Nei, jeg syns ikke det var ekkelt. Et par solbrune føtter med lakkerte negler. Tærne er mye lengre enn mine tær, men ikke noe ekkelt med det. Neglene er ikke SÅ lange i forhold til tærne syns jeg. De ser rene ut, og mer delikat enn føtter med hard hud eller flassete hud, og gule soppbefengte negler. 

Anonymkode: 35fa2...cd8

Skrevet

Av alle ekle ting, var dette det siste jeg ville tenkt på som ekkelt. Ikke særlig pent etter personlig smak, men altså heller ikke ekkelt. Kanskje du er av typen sommsyns tær generelt er ekkelt? Dette er jo et eget fenomen😅

Uansett, så handler dette ikke minst mye om kultur. Det er feks vanlig for indere å pynte seg på denne måten. Hadde en nordmann gjort det samme, ville jeg nok mer tenkt som så at ‘dette ikke var min kopp med te;) 

Anonymkode: 95ec0...a95

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan ser man at det er akrylnegler? Stygt var det, for man skal jo ikke ha lange negler på tærne. Og fargen var ikke etter min smak. Men ekle føtter var det jo ikke, de ser jo rene og velstelte ut, om enn negleklippingen er glemt.

Man ser at de er for lange, at de er for "glatte" oppå (naturlige negler er rillete), og at de er for høye. Ligger oppå de ekte. 

46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Av alle ekle ting, var dette det siste jeg ville tenkt på som ekkelt. Ikke særlig pent etter personlig smak, men altså heller ikke ekkelt. Kanskje du er av typen sommsyns tær generelt er ekkelt? Dette er jo et eget fenomen😅

Uansett, så handler dette ikke minst mye om kultur. Det er feks vanlig for indere å pynte seg på denne måten. Hadde en nordmann gjort det samme, ville jeg nok mer tenkt som så at ‘dette ikke var min kopp med te;) 

Anonymkode: 95ec0...a95

Jeg syns ikke tær generelt er ekkelt. Ikke engang tær som trenger fotpleie. Det er tanken på alt skitt som samler seg under sånne lange kunstige negler som jeg syns er kvalmt. 

Har sett mye indere med pyntete tær i sandalene, men de hadde sine egne negler med kun lakk på. Og det syns jeg ikke er ille. Heller ikke at de har ringer på, selv om det ser ubehagelig ut.

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

(Og nede ved neglebåndet er de helt kvadratiske. Det blir aldri de ekte neglene.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...