Anonym bruker Skrevet 3. mai 2020 #26 Skrevet 3. mai 2020 7 hours ago, Anonym bruker said: Og hvorfor noen vil syreskade føttene sine?... Beats me. Anonymkode: 2f2ef...d9f Jeg kunne tatt et bilde av føttene mine, så ville du skjønt det Anonymkode: 8d096...876
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2020 #27 Skrevet 3. mai 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg kunne tatt et bilde av føttene mine, så ville du skjønt det Anonymkode: 8d096...876 Nei, det skjønner jeg ikke. Jeg jobber i helsevesenet og har behandlet folk med store syreskader (etseskader) på føttene etter bruk av babyfoot. Regelmessig stell er tingen. Om vinteren også. Men ikke med syre! Anonymkode: 2f2ef...d9f
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2020 #28 Skrevet 3. mai 2020 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, det skjønner jeg ikke. Jeg jobber i helsevesenet og har behandlet folk med store syreskader (etseskader) på føttene etter bruk av babyfoot. Regelmessig stell er tingen. Om vinteren også. Men ikke med syre! Anonymkode: 2f2ef...d9f Hvor lenge har de hatt sokkene på da? Man skal jo ikke sove med dem da. Elelrs nekter jeg å tro at det blir mange skader ved bruk av Babyfoot. Det er en effektiv måte å få sommerklare ben på. Jeg må innrømme at jeg ikke klarer å la være å pille på løs hud, gjør det at virkningen blir dårligere? Anonymkode: 1bbe7...f58
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2020 #29 Skrevet 3. mai 2020 24 minutes ago, Anonym bruker said: Nei, det skjønner jeg ikke. Jeg jobber i helsevesenet og har behandlet folk med store syreskader (etseskader) på føttene etter bruk av babyfoot. Regelmessig stell er tingen. Om vinteren også. Men ikke med syre! Anonymkode: 2f2ef...d9f Dette har jeg vansker med å tro på. Google forteller om ingen erfaringer med dette. Dette ville folk garantert skrevet om. Hvorfor dette behovet for å overdrive om dette her?? Anonymkode: 8d096...876
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2020 #30 Skrevet 3. mai 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Nei, det skjønner jeg ikke. Jeg jobber i helsevesenet og har behandlet folk med store syreskader (etseskader) på føttene etter bruk av babyfoot. Regelmessig stell er tingen. Om vinteren også. Men ikke med syre! Anonymkode: 2f2ef...d9f Yeah right! Når skjedde dette liksom? I drømmen din i natt? Anonymkode: 2f9a4...751
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå